מתכון לעוגת שוקולד ללא סוכר שגם ילדים אוהבים

תוכן עניינים

אעוגת שוקולד ללא סוכרפשר להכין עוגת שוקולד ללא סוכר, והילדים כמעט ולא ירגישו בהבדל ויאהבו את העוגה, אם משתמשים במאה אחוזים קקאו ללא סוכר, במקום תערובת שוקולד.

עוגת שוקולד עם דובדבנים ללא סוכר

זוהי עוגה נחמדה קלה להכנה כשרוצים עוגת שוקולד ללא המון קלוריות וסוכרים. היא אהובה על ילדים ומתאימה לאתגר ללא סוכר, במיוחד כשמצפים אותה בשוקולד ללא סוכר! היא אינה מכילה חמאה, שמן או סוכר, אך הילדים אינם מרגישים בהבדל.

זמן הכנה: ארבעים דקות.

המרכיבים לשמונה מנות

חבילת שוקולד מריר ללא סוכר

2 גביעי יוגורט 2% שומן

2 ביצים

200 גרם קמח

85 גרם אבקת קקאו

1.5 כפית סודה לשתיה

כפית מלח

100 גרם דובדבנים

אופן ההכנה

מחממים את התנור ל-180 מעלות. מניחים על תבנית נייר אפייה ומשמנים אותה קלות.

שוברים את השוקולד לקוביות וממוססים על מחבת. מוסיפים את היוגורט, ומערבבים היטב.

מסירים את המחבת עם תערובת השוקולד מהגז, מקררים למשך מספר דקות, ומכניסים את הביצים. מוסיפים את הדובדבנים לקבלת המתיקות היחידה בעוגה זו.

בקערה נפרדת, מסננים את הקמח, ומוסיפים את הקקאו הסודה לשתיה והמלח, ומערבבים היטב. מוסיפים את החומרים הרטובים לחומרים היבשים ומערבבים יחד. כשמקבלים תערובת אחידה, יוצקים אותה לתבנית האפייה המוכנה.

אופים בתנור שחומם מראש למשך עשרים דקות עד חצי שעה, או עד שמכניסים קיסם למרכז והוא יוצא נקי. מוציאים מהתנור ומניחים לקירור.

אופים בתנור שחומם מראש במשך 20 עד 30 דקות או עד שיוריד שיפוד למרכז יוצא נקי. מוציאים מהתנור ומאפשרים להתקרר.

ברגע שהעוגה התקררה, אפשר לאכול אותה, ללא חשש מתוספת קלוריות. היוגורט, הקקאו והדובדבנים מספקים את המתיקות הדרושה כך שגם הילדים מאושרים.

עוגת שוקולד ללא סוכר

זוהי עוגה מפוארת ומעודנת, ללא סוכר, לחה ורכה, ומכילה מאתיים קלוריות בלבד למנה! זה כל מה שמתכון לעוגת שוקולד ללא סוכר צריך: שהעוגה תהיה רכה ונימוחה, ולא צפופה וצמיגית כמו מוצרי מאפה נטולי סוכר. המתכון מגדיר מחדש את מה שחושבים על מאפים ללא סוכר.

רכיבים לעשרים מנות

2/3 כוס חלב דל שומן

חצי כוס דבש

רבע כוס אבקת קוקוס

שליש כוס אבקת קקאו ללא סוכר

כוס קמח

חצי כפית מלח

3/4 כפית אבקת אפייה

כוס שוקולד ללא סוכר

אופן ההכנה

מחממים תנור ל-180 מעלות, ומשמנים תבנית מרובעת או עגולה. מערבבים יחד את החומרים, מלבד החלב והשוקולד, ומניחים בצד למשך עשר דקות לפחות.

בינתיים, ממיסים את השוקולד עם החלב על אש נמוכה עד לקבלת תערובת אחידה, יוצקים את השוקולד על הקערה עם החומרים היבשים, ומערבבים עד להשגת מרקם אחיד, ומעבירים לתבנית המוכנה.

אופים במשך עשרים דקות על המדף האמצעי, או עד שהעוגה קלה ורכה, וקיסם שמוחדר למרכז יוצא נקי.

מתכונים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מתכון לפאי פקאן משובח בתוספת קרמל וללא תוספת סוכר

עוגת גבינה ללא סוכר

5 מרקים ללא סוכר