איך לרדת במשקל מהר

תוכן עניינים

שאלת השאלות היא: איך לרדת במשקל מהר? במאמר זה נביא בפניכם את כל אותן דרכים ושיטות להורדה מהירה במשקל וזאת על מנת שכל אחד ואחת מכם יוכל לבחור את אותה דיאטה אשר מתאימה לאישיותו ואורח חייו. מעוניינים לרדת במשקל ובמהירות? התחילו לקרוא עכשיו!

כללי בסיס לירידה מהירה במשקל

  • פעילות גופנית קבועה – לא לוותר על פעילות גופנית יומית. פעילות גופנית מובילה לקצב חילוף חומרים גבוהה יותר. הפרשת אדרנלין אשר יוביל פעמים רבות לרגיעה ושריפת קלוריות שתוביל להרזיה.
  • תפריט מוגבל בקלוריות – אי אפשר להתעלם מכך שצמצום של אנרגיה קלורית במקביל לפעילות גופנית יוביל לירידה במשקל, באם מבצעים את החישוב הנכון. המטרה היא להוציא יותר אנרגיה מאשר מכניסים.
  • שינה טובה – שינה טובה חשובה לבריאות טובה. שינה מחליפה ערות בטלנית בה רוב האנשים מנשנשים ומשמינים והיא מובילהלרדת במשקל מהר -ההמלצה היא לזנוח את כל המשקאות הממותקים, שכן בלי להרגיש יוצא ששותים כמות יפה של קלוריות. ל – הורדה של כ- 6 ק"ג מהמשקל מדי שנה.
  • הפגת מתחים – הפגה של מתחים ותרגול של יוגה ושיטות תרפואידיות אחרות יובילו לשלווה אשר תרגיע את הצורך האינטנסיבי לאכול כל הזמן ולמלא איזה חלל ריק. מחקרים שנעשו הצביעו על כך שנשים אשר מתרגלות יוגה נוטות לשקול פחות בהשוואה אל נשים שאינן מתרגלות שיטת תרפיה זו או אחרת.
  • הימנעות ממשקאות ממותקים – ההמלצה היא לזנוח את כל המשקאות הממותקים, שכן בלי להרגיש יוצא ששותים כמות יפה של קלוריות. ההמלצה היא להוריד בהדרגה את כמות הסוכר באוכל ובמשקאות.
  • שמים דגש על ירקות – מחליטים שכל ארוחה תורכב מ – 70-80% ירקות וכל השאר יהיו חלבונים ופחמימות. ירקות מלאי ויטמינים, מינרלים וערך קלורי נמוך.
  • הצבת מטרות הרזייה מציאותיות – חשוב להציב מטרה מציאותית לירידה במשקל. תמיד חשוב לזכור שכל אדם והנתונים שלו ובהתאם קצב ההרזיה שלו. חשוב להימנע מהרצון והציפייה לרדת את אותה כמות קילוגרמים שהשכן בן ה – 25 רזה, אם אתן בנות 65, שכן הנתונים שונים וכך גם קצב הירידה. לכן, יש להציב מטרה ריאלית.
  • לעיסה איטית – לא מוותרים על אכילה איטית. ההמלצה היא לנסות וללעוס עד 10-15 שניות לכל ביס.
  • הימנעות – מתוספים, כדורים, מאכלים מעובדים וחומרי טעם וריח. הימנעות מכל אלו ואכילה מתוקצבת בבית יעזרו לכם להוריד מהר במשקל.

דיאטת ג'נרל מוטורס

יש אנשים שטוענים שהורידו 5-8 ק"ג במשטר התזונה של דיאטה זו. אידיאלית עבור אנשים שמעוניינים להוריד עודף משקל לא גדולאיך לרדת מהר במשקל? דיאטת דר סימונס משלבת הורמון או דמוי הורמון HCG ותפריט של עד 500 קלוריות. במהירות. כאן אוכלים סוג אחד של מזון  אחר מדי יום ובכך מבלבלים את הגוף וגורמים לו להוריד במשקל. ביום הראשון ניתן לאכול פירות, בשני ירקות, בשלישי שילוב של השניים וזאת מלבד הירקות והפירות העמילניים. יום רביעי מוסיפים אורז מלא לפירות וירקות וכן הלאה. אזהרה: דיאטה זו אינה מתאימה ליישום לאורך זמן. מדובר על דיאטה שתוביל להורדה מהירה של מספר קילוגרמים מהמשקל הקיים.

דיאטת שמונה השעות

היתרונות של דיאטה זו רבים, כאשר העיקריים בהם הם שריפת שומנים, הורדה במשקל ואכילה מסודרת. כאן מדובר על דיאטה בה אוכלים 8 שעות ביממה וצמים (מותר לשתות מים), בשאר היממה. כלומר, 16 שעות של צום. בשעות הצום, רמת הסוכר בגופכם תרד ויתרחש תהליך של פירוק שומן מהתאים וזאת למטרת יצירת אנרגיה.  חשוב לקחת בחשבון שתרזו מהר כל עוד אתם לא בוחרים לזלול את כל המאכלים בשמונה השעות בהן מותר לאכול. יש לאכול ארוחות מסודרות, מאוזנות, עם אחוזי שומן לא גבוהים, מאכלים שאינם מעובדים ותמיד מומלץ לשלב פעילות גופנית. למרות כל זאת ניתן לאכול מדי פעם מאכלים מפנקים שאוהבים ועדיין להצליח להרזות ומהר. דיאטה זו מצטרפת לטרנד ניקוי רעלים וצומות.

דיאטת דר סימונס

ממוצע ההורדה במשקל במסגרת דיאטת דר סימונס הינו 8-15 ק"ג לסבב (כארבעים יום). קצב ההורה תלוי במאפייני האדם שעושה את הדיאטה. כלומר, ככל שהאדם מבוגר יותר כך קצב ההורדה יהיה איטי יותר. גברים מרזים לעיתים יותר מהר מנשים ואנשים עם עודף משקל גדול ירזו יותר מאנשים עם עודף משקל קטן יותר. צפי ההורדה במשקל הוא כ – 500 גרם מדי יום.

דיאטה זו לא בהכרח מתאימה לאנשים אשר סובלים מבעיות בריאותיות שונות, מחלות כרוניות, נשים בהיריון ונשים מניקות. אלו צריכים לקבל אישור מהרופא טרם תחילת הדיאטה. כל השאר יוכלו ליהנות מירידה מהירה במשקל על ידי יישום דיאטת סימונס אשר מוכרת כאחת הדיאטות הנפוצות והמוכרות ביותר ברחבי העולם.

דיאטת דר סימונס משלבת הורמון או דמוי הורמון HCG ותפריט של עד 500 קלוריות. כאן מדובר על דיאטה טבעית לגמרי שקיימת כבר עשרות שנים וזוכה להצלחה רבה. בדיאטה זו שורפים שומן רע, יורדים במשקל תוך פרק זמן קצר, הדיאטה בטוחה, אין שום תחושת רעב או חולשה וחילוף החומרים בגוף מתאזן.

מדבקת סלים פאץ'

כלי עזר יעיל ביותר להורדה במשקל. ברגע בו מדביקים על הגוף מדבקת סלים פאץ', משתחררים חומרים טבעיים אשר גורמים לירידהכלי עזר יעיל ביותר להורדה מהירה במשקל. ברגע בו מדביקים על הגוף מדבקת סלים פאץ בתיאבון, דבר אשר תורם משמעותית לירידה בחשק לאכול מתוקים ופחמימות. כאן הספיגה היא תת עורית ולא אוראלית ומשתמשים בה במדינות רבות ברחבי העולם זה שנים. פרק הזמן בו מותר להשתמש ברציפות במדבקות הסלים פאץ' הוא 3 חודשים. לאחר מכן יש להפסיק חודש ואז ניתן לחזור ולהדביק את המדבקות לשלושה חודשים נוספים.

מדבקות סלים פאץ' משחררות חומרים טבעיים ולכן ברוב המקרים אנשים אינם חשים בתופעות לוואי. בנוסף  לדיכוי של התיאבון, המדבקות עוזרות גם לזירוז של חילוף החומרים בגוף, סילוק רעלים שהצטברו בגופכם, שיפור מצב הצלוליטיס באזור בו הדבקתם את המדבקה וירידה מהירה במשקל. אז אם גם אתם מעוניינים לדעת איך לרדת מהר במשקל, כלי עזר זה אשר פועל בטכנולוגיה רפואית חדשנית יעזור לכם להגיע אל המטרה.

דיאטה דלת סוכר ופחמימות

צריכה גבוהה של פחמימות וסוכרים מובילה להשמנה ויכולה להוביל גם למחלות שונות, כמו למשל סכרת. אם גם אתם מעוניינים להרזות מהר ובריא בוודאי תשמחו לאמץ תפריט דיאטה דלת סוכר ופחמימות או נטולת סוכרים ופחמימות. בנוסף, תפריט זה יכול לעזור לאנשים שסובלים מבעיות בריאותיות שונות בעקבות השמנה. דיאטה ללא פחמימות וסוכרים בכלל מושתתת לרוב על חלבונים וירקות ירוקים ומובילה לירידה מהירה במשקל. כאן ניתן להרזות כ –  2-4 ק"ג מדי שבוע עד עשרה ימים ויש גם אנשים שמצליחים להרזות כמות גדולה יותר של קילוגרמים בתקופה קצרה זו.

דיאטת אטקינס

דיאטה נוספת אשר מוכרת ברחבי העולם כדיאטה לא שגרתית אשר מובילה לירידה מהירה במשקל. בדיאטה זו דוגלים באכילה שלדיאטת אטקינס מוכרת ברחבי העולם כדיאטה לא שגרתית אשר מובילה לירידה מהירה במשקל כמויות גדולות של שומן. כאן אמנם ניתן לאכול כמויות גדולות של בשר מלא בשומן אך יש להימנע לחלוטין מפחמימות. ד"ר אטקינס אשר המציא דיאטה זו טוען שהפחמימות הן אלו שגורמות להשמנה ניכרת שכן הן הופכות לשומן בגוף. אמנם בדיאטה זו ניתן לאכול פחמימות אך בכמות מוגבלת ביותר (20-190 גרם ליום). לסיכום, אם גם אתם רוצים לדעת איך לרדת במשקל מהר, דיאטת אטקינס תשרת אותכם נאמנה. כאן תרדו מהר במשקל, לא תצטרכו להגביל את עצמכם בכמויות ולא תצטרכו לספור קלוריות. בהצלחה.

דיאטת סירטפוד

ידוענים רבים ירדו במהירות במשקל בזכות דיאטה זאת. אחת מאותן דמויות מוכרות היא הזמרת אדל.  כאן צורכים מזונות סירט אשר מובילים את הגוף ליצירת סירטואין באופן מלאכותי. סירטואין משכנע את הגוף שהוא במצב מצוקה ולכן הוא מתחיל בחילוף חומרים מהיר ושורף שומנים במהירות. דיאטה זו אינה מתאימה לחולי סכרת. היא מתאימה גם לקהל הצמחוני. היא עוזרת גם בתהליכי העיכול ובתהליכים חשובים נוספים של הגוף. מעוניינים לרדת במשקל מהר? רבים ממליצים על דיאטה זו.

אז איך לרדת במשקל מהר? בוחרים את הדיאטה המתאימה לכם ומתחילים ליהנות מירידה מהירה של קילוגרמים מגופכם. בהצלחה.

תפריט דיאטת מאכלים דלי קלוריות