דיאטת חלבונים 17 יום

תוכן עניינים

דיאטת חלבונים 17 יוםדיאטת חלבונים 17 יום

אז מה זו בעצם דיאטת חלבונים 17 יום? תוכנית הרזיה ייחודית למשך 17 ימים בלבד! דיאטת 17 הימים המוכרת, הינה תוכנית הירידה במשקל שכבשה את הרשת בסערה, היא פרי מוחו של ד"ר מייקל מורנו. מורנו, מחבר הספר, "דיאטת 17 הימים", אומר שאנשים שעוקבים אחר התוכנית שלו ישיגו תוצאות שיחזיקו מעמד לכל החיים. דיאטה ייחודיות ומיוחדת למדיי!

מי זה ד"ר מייק ואיך המציא את הדיאטה?

ד"ר מיכאל רפאל מורנו, הידוע יותר בשם "ד"ר. מייק, "הוא בוגר אוניברסיטת קליפורניה בבית הספר לרפואה של אירווין וההנמן (כיום אוניברסיטת דרקסל). לאחר שהותו בקייזר פרמננטה בפונטנה, קליפורניה, עבר ד"ר מייק לסן דייגו, שם הוא עוסק כיום ברפואת משפחה ויושב במועצת המנהלים של פרק סן דייגו של האקדמיה האמריקאית לרופאי משפחה. בשנת 2008, ד"ר מייק השיק את "ללכת עם הרופא שלך", שהתחיל כדרך להניע מטופל בודד להתאמן, אך גדל במהירות לקהילה משגשגת, ולבסוף זכה לתשומת לב ברמה הלאומית. בשנת 2010 הוא חיבר את דיאטת 17 הימים, שהפך לרב מכר מיידי של הניו יורק טיימס, בילה אחד עשר שבועות במקום הראשון בלבד, ונמכר ביותר ממיליון עותקים.

הדיאטה הפכה לסנסציה תקשורתית והוצגה ב-Good Morning America, The Doctors, Dr. Phil, USA Today ו-Women's World. ד"ר מייק הוא גם היוצר של אתגר הדיאטה ל-17 הימים ותכנית פריצת הגוף ל-17 הימים. תוכנית ההרזיה הבטוחה והיעילה שלו סייעה למיליוני אנשים בכל רחבי העולם להשיג ולשמור על תוצאות יוצאות דופן. השאירו פרטים או התקשרו אלינו לפרטים נוספים לגבי הדיאטה המוצלחת הזו!

מחכים לעזור לכם  לרדת במשקל!

לתוכנית ארבעה מחזורים. כל מחזור מורכב מ-17 ימים שבהם דיאטנים מגוונים את הפחמימות, החלבונים, הפירות ושאר סוגי המזונות שהם אוכלים על מנת לעורר את חילוף החומרים שלהם ולקדם ירידה במשקל. כל מחזור מתפתח תוך 17 ימים כי זה ממש לפני הזמן שבו הגוף מתחיל לזהות את הדיאטה כהרגל וכתוצאה מכך חילוף החומרים מתחיל להאט, אומר מורנו. רק תן לי 17 ימים אני אישית יכול לסכם את דיאטת 17 הימים בשתי מילים: תוצאות מהירות. בהתאם למשקל שלך כאשר אתה מתחיל ולמטבוליזם שלך, אתה עשוי לצפות לרדת עד 10 עד 12 פאונד ב-17 הימים הראשונים. כמובן, ככל שאתה רחוק יותר מהמשקל האידיאלי שלך, כך תרד יותר בהתחלה.

בוא לא נעשה צחוק אחד עם השני: כשאתה מתחיל דיאטה, אתה רוצה לראות תוצאות מיד, באיך שאתה נראה ובאיך שאתה מרגיש. זה בגלל שהחברה שלנו מכוונת למיידי; אנחנו רוצים דברים ואנחנו רוצים אותם עכשיו. הדבר נכון גם לגבי ירידה במשקל. אנחנו נהיה חסרי סבלנות כשהקילוגרמים לא יורדים מהר מספיק כדי לעמוד בציפיות שלנו. נראה שהרבה יותר קל לוותר מאשר להמשיך.

דיאטה זו נועדה להניב תוצאות מהירות, לא בגלל שהיא מרעיבה אותך לגודל אלא בגלל שהאיזון המעוצב בקפידה של מזון ופעילות גופנית מתאים את הגוף שלך מבחינה מטבולית כך שאתה שורף שומן, יום יום. חשוב גם: החלק להפחתת המשקל של דיאטה זו מוגבל ל-17 ימים בלבד בכל פעם, כך שלא תהיי מושפלת מהמחשבה על חודשים אינסופיים של דיאטה. אתה גם לא נוטה להגיע לרמה כמו שאתה עושה לעתים קרובות בדיאטות אחרות. דיאטת 17 הימים שומרת על ניחושי הגוף וחילוף החומרים. אני קורא לזה "בלבול גוף". עם כל מחזור של 17 ימים, אתה משנה את ספירת הקלוריות שלך ואת המזונות שאתה אוכל. על ידי שינוי הדברים האלה, אתה מונע מהגוף שלך להסתגל. סביר להניח שהסקאלה תתקע. הבונוס הנוסף: לעולם לא תשתעמם. וזה כיף לראות את הקילוגרמים האלה נמסים. אז בלבול זה טוב! בתום 17 יום, תמשיך למחזור שני של 17 יום, לאחר מכן למחזור שלישי, ולבסוף תיכנס למחזור ייצוב המשקל של הדיאטה, שבו תוכל לאכול מגוון גדול יותר של מזונות, כולל האהוב עליך. מזונות בגדר ההגיון . (אני לא רוצה שתהיה יותר מדי חמודה עם המזנונים האמורים לאכול שוב.)

אני כבר יודע מה אתה חושב: האם אפשר להשיל קילוגרמים במהירות אך בטוח? אם עושים זאת נכון, מבלי לוותר על תזונה נכונה, התשובה היא כן. למרות מה שהטיפו תזונאים רבים במשך שנים, דיאטות הרזיה מהירה יכולות להיות בריאות אם הן עושות בצורה נכונה ויכולות לחולל פלאים בהפחתת קילוגרמים וסנטימטרים בתוך ימים בלבד. מחקר חדש לגמרי מצביע על כך שככל שאתה מוריד מהר יותר, כך אתה שומר עליו זמן רב יותר. עכשיו זו סיבה לדיאטנים בכל מקום לשמוח. בנוסף, אם אתה נבוך מדי על ידי עלייה במשקל לאחרונה או שזה עתה עלית 8 קילו מביך לאחר סוף שבוע של חג או גלידה, הדיאטה הזו יכולה להחזיר אותך למסלול מהר.

דיאטת 17 הימים מעניקה לגוף שלך את הזינוק המושלם, סוג של ירידה מהירה במשקל שנותנת לך דחיפה נפשית עוצמתית. כל ההתמקדות שלי היא לעשות אותך רזה בהקדם האפשרי. כשאני עושה זאת, רק תחשוב: אתה כבר לא תצטרך להסתובב ולסחוב על גופך את המקבילה של שתי שקי מלט במשקל 40 קילו. הכפתור של הג'ינס שלך כבר לא יקפוץ החוצה ויציץ מהקיר. לא תצטרך יותר ללבוש בגדים במידות גדולות עם קווי המותניים הניתנים להרחבה. הדיאטה הזו תהפוך אותך לרזה, בריאה ומפותלת, ואני לא אגרום לך לחלץ את דרכך לרזות יותר, או לעקוב אחר משטר אימון הארדקור המשמש את חותמות הצי.

אבל אתה כן צריך לקבל שזו לא תהיה דיאטת הנאה. אתה חייב להפסיק לאכול שטויות לא בריאים. אתה חייב לאכול ירקות, פירות ובשר רזה. אני לא מתכוון לבקש ממך לחקור את האוכל הפנימי שלך ולגלות סיבות רגשיות נסתרות מדוע אתה שמן. אבל אני הולך לבקש מכם להפחית את המנות, להפחית את צריכת המזונות השומניים, הממותקים והמלוחים, ולהזיז את הישבן. אתה לא תתעלף מרעב או תמצא במטבח בחצות, ניזון מלולאות פרוט וצינורות של בצק עוגיות. אתה יכול לעשות זאת, כי כל אחד יכול לעשות הכל במשך 17 ימים.

אדוני ד"ר, האם אתה יכול בבקשה לומר לי אבל האם הרבה מהמשקל שאני יורדת לא יהיה משקל מים?

כן! וזה מדהים, כי גם מים זה משקל. לעולם אל תבטל את הקילוגרמים העודפים האלה כ"משקל מים" בלבד; זו גישה שמביסה את עצמה. מבחינה קוסמטית, משקל המים יכול להסתיר אובדן שומן ולהיות מתסכל במיוחד. מבחינה בריאותית, אגירת נוזלים עלולה להעמיס על הלב שלך. כאשר הגוף שלך מחזיק מים, זה אומר שיש יותר מים בדם שלך. הלב שלך צריך לעבוד קשה יותר כדי לשאוב את כל הנפח הנוסף הזה. ברגע שכל הנוזלים העודפים ייעלמו, גם הנפיחות והנפיחות שלך ייעלמו. אתה תתחיל להיראות רזה יותר תוך שלושה או ארבעה ימים. ורוב הסיכויים שתרגיש הרבה יותר קליל ותהיה לך יותר מוטיבציה לצפות במה שאתה אוכל.

היופי בתוכנית הזו הוא שלא תתייאש או תשתעמם מהסיכוי להישאר בדיאטה למה שנראה כמו נצח. זה יכול להניב תוצאות שיעמדו במבחן הזמן באותה מידה כמו אותן דיאטות ארוכות טווח שמדגישות ירידה מצטברת במשקל איטית בצורה מדכאת. אתה תאהב את העובדה שבתוך 7, 10 או 17 ימים, אתה תהיה רזה יותר. ורוב הסיכויים שתרגישו הרבה יותר קלילים ושתהיה לכם כמות אבסורדית של אנרגיה.

דיאטת 17 הימים ניתנת לביצוע וקלה – בניגוד לכל כך הרבה דיאטות אחרות, שהן מעט פחות מסובכות מרשימת הבדיקה להשקת מעבורת.

דיאטת חלבונים 17 יום המדע אומר: איטי זה לא בהכרח טוב יותר

החוכמה המקובלת אומרת שירידה מהירה במשקל מובילה לעלייה מהירה במשקל. דור חדש של מדע, לעומת זאת, מראה שאיטי הוא לא בהכרח טוב יותר.

דיאטת חלבונים 17 יום: מה שצפוי בהמשך?

אז מהי דיאטת 17 הימים הזו? אני אכנס לעומק בפרקים הבאים, אבל כסיכום מהיר מאוד, דיאטת 17 הימים היא דרך אכילה מהנה ופנטסטית שנועדה לרדת במשקל במהירות. זה מבוסס על כמה עקרונות מאוד פשוטים, אחד מהם הוא אכילת מזונות המעדיפים שריפת שומנים וידידותיים למערכת העיכול שלך. אני רוצה להדגיש שעודף משקל הוא תמיד סימן לחוסר איזון תזונתי ומטבולי. בניגוד להנחה הרווחת, זו לא רק שאלה של כמה פעילות גופנית אתה עושה או כמה אוכל אתה אוכל. במקום זאת, זו גם שאלה של אילו סוגי מזונות אוכלים, וכיצד הם מתעכלים, נטמעים ועוברים חילוף חומרים. אם אחד מהמרכיבים הללו של תזונה טובה נפגע, אז הגוף לא יזכה להזנה מספקת ברמה התאית, התפקוד המטבולי ייפגע ויצטברו רעלים. לפיכך, כדי לרדת במשקל מהר אנחנו צריכים לייעל את העיכול ואת חילוף החומרים. זה מה שעושה דיאטת 17 הימים. תאמין לי, אתה תאהב את הירידה המהירה של כמה קילוגרמים עד כדי כך שתחליט להמשיך. אחרי 17 הימים הראשונים, יש עוד 17 ימים, ועוד – 3 מחזורים בסך הכל ומחזור תחזוקה שבו אתה יכול לאכול מה לעזאזל שאתה רוצה, בעיקר בסופי שבוע. הנה סקירה כללית: בעיקר בסופי שבוע. הנה סקירה כללית: בעיקר בסופי שבוע. הנה סקירה כללית:

דיאטה ל-17 ימים: סקירה מהירה וקלה

מחזור 1: "האצה" (17 ימים) 

מטרה: לקדם ירידה מהירה במשקל על ידי שיפור בריאות העיכול. זה עוזר לנקות את הסוכר מהדם כדי להגביר את שריפת השומן ולמנוע אחסון שומן.

מחזור 2: "הפעלה" (17 ימים)

 מטרה: לאפס את חילוף החומרים שלך באמצעות אסטרטגיה הכוללת הגדלת והפחתה של צריכת הקלוריות שלך כדי לעורר שריפת שומנים ולעזור במניעת רמות.

מחזור 3: "השגה" (17 ימים) 

מטרה: לפתח הרגלי אכילה טובים באמצעות הכנסה מחדש של מזונות נוספים ולקרב אותך למשקל היעד שלך. מחזור 4: הגעה (נמשך)

מטרה: לשמור אותך במשקל היעד שלך באמצעות תוכנית אכילה המאפשרת לך ליהנות מהמאכלים האהובים עליך בסופי שבוע, תוך כדי אכילה בריאה במהלך השבוע.

לאחר שנסיים עם כל היסודות, אני הולך לדבר איתך על איך לעקוב אחר הדיאטה. אני לא יכול לחכות להראות לך את כל המרכיבים הנפלאים שלו ולהתחיל את הדרך שלך להיראות בכושר ומדהים

קח את זה צעד אחד בכל פעם כדי שלא תהיה המום.

לאחר 6 חודשים: אתה תרגיש בריא יותר מכיוון שהגוף שלך ישמור יותר ויטמינים ומינרלים. מכיוון שהפחתת את צריכת הסוכר שלך באופן משמעותי במהלך תקופה זו, ייצור האינסולין יתנרמל. אז הסיכון שלך לפתח סוכרת מסוג 2 מופחת, מכיוון שניתן לקשר את זה לצריכה גדולה יותר של סוכר. רמות האנרגיה שלך השתפרו באופן דרמטי מכיוון שהגוף שלך עבר תהליך ניקוי רעלים. כנראה שהגעת ליעד שלך. העבודה הקשה ביותר הסתיימה, ועכשיו הגיע הזמן ללמוד איך לאכול כדי לשמור על הצללית הדקה החדשה שלך.

צעד צעד עד להצלחה!

הצלחתך, הצלחתנו!

 

דיאטה ילנה מלישבה