דיאטת מרק כרוב

תוכן עניינים

דיאטת כרובדיאטת מרק כרוב

אתה יכול לרדת 10 קילו או יותר בשבוע.  אבל לפני שאתם מצטיידים בכרוב, דעו שהדיאטה המהירה הזו לא תעזור לכם בטווח הארוך, והיא לא מעניקה לגופכם את החומרים המזינים הדרושים לו כדי להישאר בריא. מה אתה יכול לאכול בדיוק כמו שהשם אומר, עיקר הדיאטה הזו הוא מרק כרוב נטול שומן , הנאכל פעמיים עד שלוש ביום עם מזונות מותרים אחרים שנקבעו בכל יום. 

דיאטת כרוב, הנה מה שאתה יכול להוסיף: 

יום 1: פירות, למעט בננות

 יום 2: ירקות כמו עלים ירוקים (לא עמילניים), אבל ללא פירות 

יום 3: פירות וירקות 

יום 4: בננות וחלב רזה 

יום 5: בשר בקר (או עוף אפוי ללא העור ) ועגבניות

 יום 6: בשר בקר וירקות 

יום 7: אורז חום, מיצי פירות לא ממותקים וירקות

 

ישנם מתכונים שונים למרק, שמומלץ בכל יום בדיאטה. לכולם יש מרכיבים דומים, כמו עגבניות, פלפלים ירוקים, פטריות, בצל וחמין.

רמת מאמץ: בינונית

מגבלות: אפשרויות התפריט שלך מוגבלות מאוד בדיאטה זו. זה נהיה מאוד משעמם, מהר מאוד. אם אתה רוצה לנסות את זה שוב, מומלץ להמתין שבועיים תחילה.

בישול וקניות: הוציאו את סיר המרק שלכם. תצטרכו להכין את מרק הכרוב ולבשל חלק מהירקות המומלצים בתכנית. רשימת הקניות שלך תהיה קצרה מאוד לשבוע.

מזון ארוז או ארוחות? לא.

פגישות אישיות? לא.

פעילות גופנית : דיאטת מרק כרוב אינה כוללת פעילות גופנית, והתאמן ברמות גבוהות אינו רעיון מצוין בדיאטה דלת קלוריות שכזו. לגוף שלך פשוט לא יהיה מספיק גז במיכל לפעילות גופנית.

 

האם זה מאפשר הגבלות או העדפות תזונתיות?

אין הרבה מקום להתאים את הדיאטה, מכיוון שהיא כל כך נוקשה. הוא דל בשומן, כי אתה אוכל בעיקר ירקות. אבל זה לא צמחוני או טבעוני , מכיוון שמותר קצת בשר.

 

מה עוד כדאי לדעת

עלות: העלות היחידה היא עבור המרכיבים, שאתה קונה בעצמך. חלק מהאתרים המקדמים את הדיאטה אומרים שעליך לקחת תוסף כדי לפצות על החומרים המזינים שחסרים לך במזון.

תמיכה: אין. אתה עושה את הדיאטה הזו לבד. 

האם זה עובד?

אתה תרד במשקל, אבל רק בטווח הקצר. זוהי אך ורק תוכנית מהירה להורדה במשקל. סביר להניח שתקבל פחות מ-1,000 קלוריות ביום בתפריט המצומצם. זה הרבה פחות מ-2,000 הקלוריות היומיות המומלצות לרוב המבוגרים. מכיוון שאתה מקבל כל כך מעט קלוריות, הקילוגרמים יורדים מהר, אבל בעיקר תרד במשקל מים. ורוב הסיכויים שתרוויחו הכל בחזרה ברגע שתתחילו לאכול שוב דיאטה רגילה. מומחי בריאות אינם ממליצים לבצע דיאטות דלות מאוד בקלוריות, אלא אם כן אתה תחת טיפול של רופא. הימור טוב יותר הוא לשאוף לרדת 1 עד 2 קילו בכל שבוע בתזונה בריאה ומאוזנת היטב .

 

האם זה טוב לתנאים מסוימים?

מכיוון שהיא כוללת כל כך מעט פחמימות, דיאטה זו עלולה לזרוע הרס בכל תוכנית טיפול בסוכרת  המלח אינו מתייחס בתוכנית, כך שאם נאמר לכם להפחית בכמות הנתרן, תצטרכו להתאפק מלהשתמש במלחייה ובחמין בעת ​​הכנת המרק או בישול האוכל שלכם. מכיוון שסביר להניח שתחזור במשקל שתאבד, לתזונה לא תהיה השפעה חיובית מתמשכת על מחלות לב , כולסטרול או לחץ דם גבוה .

 

המילה האחרונה

למרות שהדיאטה הזו מהירה, זולה ופשוטה, לא קל להתמיד בה. סביר להניח שזה ישאיר אותך רעב , חלש ומשועמם. אתה עלול אפילו להרגיש חולה. ואם אתה עוקב אחר דיאטת מרק כרוב במשך יותר משבוע, אתה עלול להיעצר ברכיבי תזונה מרכזיים.

הדיאטה גם לא מעודדת את השינויים הדרושים באורח החיים שעליכם לבצע על מנת להיות בריאים יותר וירידה מתמשכת במשקל. הירידה הדרסטית במשקל שאתה עלול לחוות עם דיאטת מרק הכרוב עלולה לגרום לבעיות בריאותיות ועלולה להיות מסוכנת גם כשהיא נעשית בפיקוח רופא. לעולם אל תתחיל דיאטה זו מבלי לדבר עם הרופא שלך קודם. אם הם חושבים שאתה צריך דיאטה דלת קלוריות, סביר להניח שהם יראו לך דרך הרבה יותר בריאה לעשות זאת.

 

מרק כרוב לירידה במשקל ל-7 ימים

הנה הסיבה שאתם חייבים לנסות את דיאטת מרק הכרוב:

זה עובד!! זה לא מדע. צמצמו את הקלוריות, הסוכר הלא בריא, העמילנים, למשך תקופה מסוימת תוך שתיית מים מרובה ותרדו במשקל במהירות.

זה מהיר!! בבוקר היום ה-8 שלי, המשקל שלכם יצנח. הבגדים שלכם מתאימים בצורה מושלמת, והמעי הנפוח שלכם יהיה בדרך כלל שטוח. אתכם הולכים לאהוב את זה!!!

מעולה לדיאטה מוקדמת! דיאטה זו מצוינת לתחילתה של תוכנית דיאטה/ אכילה אמיתית. 

לפעמים אתה רק צריך זינוק, ניקוי, דחיפה של ביטחון על הסקאלה. הדיאטה הזו עושה את זה!

בואו נדבר על דיאטת מרק כרוב של 7 ימים

זו דיאטה ישנה שקיימת כבר שנים ושונתה שוב ושוב. סביר להניח שתמצא כמה גרסאות שונות באינטרנט. 

זוהי תוכנית אכילה קצרת טווח לירידה במשקל הכוללת, ניחשתם נכון, הרבה מרק כרוב! אל דאגה, הגרסה המושקעת שלי למרק הכרוב טעימה! לאחרונה, דיאטות 7 ימים אלו הפכו לפופולריות מאוד.

בדיאטת מרק כרוב של 7 ימים, אתה עוקב אחר תוכנית אכילה ספציפית כל יום. יחד עם אכילת מזונות אלה, אתה יכול לשתות מרק כרוב בתדירות שתרצה. מרק זה נקרא גם מרק פלא, מרק הרזיה, מרק פלא ומרק שומר משקל. 

כל כך הרבה שמות למרק הזה!   

כלל המרק הבלתי מוגבל הזה הוא מה שמשך אותי לדיאטת מרק כרוב בת 7 ימים. אפשר לאכול את המרק הזה בכמויות בלתי מוגבלות. 

אל תשכח שאתה חייב לשתות שמונה כוסות מים בכל יום. התוצאות שלי משתנות אם אני מרפה משגרת השתייה של מים. 

יום 1- תאכלו היום פירות (חוץ מבננות) וכמה ממרק הכרוב הדיאטי שתרצו. כדאי לנסות להישאר עם פירות עם תכולת סוכר נמוכה יותר כמו תפוחים, אוכמניות וכו'. 

יום 2-  לא לאכול דבר מלבד ירקות (למעט תירס או ירקות עמילניים אחרים). עם זאת, אתה יכול להתחיל את היום עם תפוח אדמה אפוי (אדום או מתוק).  יום 3-    פירות וירקות (למעט בננות, תירס וירקות עמילניים אחרים

יום 4- היום אתה אוכל רק בננות וחלב/יוגורט.  

יום 5-   היום, אכלו רק עגבניות (6-8) וחלבונים כמו דגים, הודו ועוף. 

יום 6-   היום, זה חלבון וירקות- שלא כמו אתמול, אתה יכול לקבל ירקות אחרים מלבד עגבניות

יום 7-  היום, זה רק פירות, ירקות ומיצים

יום 8-  הבטן יפה ושטוחה, הפנים שלי נראות הרבה יותר רזות ובעלי שם לב לירידה במשקל שלי.  דיאטה מלאה בפירות, ירקות ובשר רזה. שילבתי ביצים, שיבולת שועל ופסטה מדגנים מלאים. דבש וסטיביה מהווים ממתיק מצוין. צריכת הקלוריות נמצאת כעת ברמה המומלצת לירידה בריאה במשקל עם פעילות גופנית.

 

שאלות נפוצות על דיאטת מרק כרוב ל-7 ימים

(תמיד שוחח עם הרופא שלך לפני שמתחילים דיאטה דלת קלוריות כמו זו) הנה כמה שאלות נפוצות על דיאטת מרק כרוב של 7 ימים

האם אתה יכול לשתות קפה על דיאטת מרק כרוב?
אתה אמור לשתות רק מים, קפה שחור או תה צמחים לא ממותק. בגדתי עם מעט קפה עם שמנת כמה פעמים כדי למנוע כאב ראש.

אהבתי את התוצאות שלי. האם אני יכול לעשות זאת מעבר לשבעה ימים?
זה לא מומלץ. הגוף שלך יתחיל להחזיק במשקל אם תפחית את הקלוריות שלו יותר מדי לתקופה ממושכת. תקבלו תוצאות טובות יותר לירידה במשקל אם תשלימו את הדיאטה הזו ואז תתחילו בתזונה מאוזנת ובריאה למידותיכם תוך ביטול פחמימות רעות וסוכרים מזוקקים.

האם אני יכול להתאמן על דיאטת מרק כרוב?
לא מומלץ. הקלוריות שלך הן מינימליות בדיאטת מרק כרוב. אל תתאמן במשך שבעת הימים במהלך התוכנית הזו או כמה ימים לאחר מכן. צור קשר עם הרופא שלך לפני ואחרי התחלת דיאטה זו אם אתה צריך עזרה בהבנת התוכנית הטובה ביותר עבורך.

אני מרגיש כל כך עייף מהדיאטה הזו, תעזרו!
 ייתכן שדיאטה זו לא מתאימה לך, במיוחד אם הימים שלך מלאים באנרגיה. בדיאטת מרק הכרוב יש דל קלוריות. אכלו כמה שיותר מרק כרוב שתרצו לשמור על הסיבולת שלכם ושתו הרבה מים. אם אני מתחיל להרגיש איטי, אני בוגד ויש לי בטטה אפויה, שייק חלבון או קצת מיץ.

עליתי את כל המשקל שלי בחזרה זמן קצר לאחר השלמת הדיאטה הזו?
דיאטות בנות 7 ימים פועלות להעלמת משקל המים בעיקר, וזו הסיבה שהתוצאות כל כך מהירות. הקפידו להמשיך לשתות הרבה מים לאחר הדיאטה. אם תפסיק עם צריכת המים, הגוף שלך יתחיל להיאחז בנוזלים שוב.

צעד אחר הדיאטה ואכל מנות קטנות ותכופות של פירות, ירקות וחלבונים: ללא סוכרים מזוקקים ופחמימות רעות. אל תידחס גם את עצמך. התחל עם תוכנית אכילה מאוזנת או אורח חיים שיתמוך בירידה ממוצעת במשקל יחד עם פעילות גופנית. דיאטות בנות 7 ימים שימושיות בעיקר לניקויים, ירידה מהירה במשקל במים והגברה לפני דיאטה.

ירקות דלי קלורית