דיאטת דר סימונס

תוכן עניינים

דיאטת דר סימונס המכונה גם 'דיאטת HCG' היא אחת מהדיאטות המוכרות והנפוצות ביותר בעולם. במאמר זה נרשום בפניכם מה הפך דיאטה זו לכה פופולארית וכיצד היא מצליחה להתמודד בהצלחה מרובה עם הדיאטות המתחרות לה, עד היום. התחילו לקרוא!

מה הקשר בין HCG לבין דיאטה?

HCG הוא ראשי התיבות בעברית של 'הורמון גונדו טרופני שלייתי אנושי'. הורמון זה מופרש בעת היריון. בשנות החמישים מומחה בתחום האנדוקרינולוגיה (חקר ההורמונים ומערכת הבלוטות ההורמונליות), בשם אלברט טי.וו. סימונס טען שהורמון זה עוזר בהפחתה במשקל במסגרת דיאטה של עד 500 ק"ל ליום. מומחה זה טען שדיאטה מחמירה זו לצד הזרקה יומיומית של 125 מ"ל הורמון HCG תובילדיאטת דר סימונס -סימונס עזר בקליניקה הפרטית שלו באיטליה ללקוחות העשירון העליון שהגיעו לשם בכדי להוריד במשקל להפחתה ברקמות השומן בגוף והורדת משקל וזאת ללא פגיעה כלשהי ברקמות של השריר. שיטת הרזייה זו אשר נקראה דיאטת דר סימונס החלה לצבור תאוצה לאחר מותו בשנות ה – 70.

סימונס עזר בקליניקה הפרטית שלו באיטליה ללקוחות העשירון העליון שהגיעו לשם בכדי להוריד במשקל לעשות זאת במהירות ובאופן בריא.  בשנת 1971 הוא הוציא ספר שפירט אודות גישה חדשה לבעיית ההשמנה.  המסקנה העיקרית של ד"ר סימונס הייתה שההשמנה נובעת מהפרעה במנגנון חילוף החומרים של האדם.

ד"ר סימונס טען שבשלב מסוים בחייו, חילוף החומרים של האדם ישתבש ולא משנה כמה קלוריות הוא יצרוך, חלק מהמזון אותו הוא אוכל לא יצליח להתעכל ויחדור למאגרי השומן בגוף, מאגרי שומן אותם לא ניתן לשרוף בקלות כי הם נעולים לימים קשים. זוהי הסיבה שרוב הדיאטות הרגילות אינן יעילות. המשקל שנלקח יורד מהשומן הטוב אותו הגוף צריך, מסת השריר נפגעת כתוצאה מכך וגם תהליך שחרור המים ולכן בסיום הדיאטה, המשקל יעלה בחזרה.

דיאטת דר סימונס – מהו קסם ההורמון?

ראשית כל חשוב לדעת שמדובר על הורמון אשר משתייך אך ורק לבני אדם. ההורמון על ידי מערכת הרבייה. עלייה בכמות בהורמון זה אצל אישה מסמן היריון ואילו אצל הגבר יכול להעיד על בעיות בבלוטת הערמונית. בתקופת ההיריון הורמון זה משוחרר בכמויות מאוד גדולות כשתפקידו העיקרי הינו להבטיח שתהיה אנרגיה שוטפת לעובר גם במצבים קיצוניים של הגוף, כמו למשל מחלה או תת תזונה. בשורה התחתונה ניתן לומר שהורמון זה מבטיח שהאישה תהיה במצב אופטימלי בריאותית וזאת על מנת שהיא תגיע ללידה תקינה.

ד"ר סימונס הסביר שאם הורמון ה – HCG קיים בגוף, מאגרי השומן הופכים למקור אנרגיה ותזונה זמין והיצמדות לתפריט של עד 500ד"ר סימונס הסביר שאם הורמון ה – HCG קיים בגוף, מאגרי השומן הופכים למקור אנרגיה ותזונה זמין קלוריות תבטיח שהגוף ישרוף את השומן המיותר, שומן שלא היה נגיש עד השלב שבו הוזרק ההורמון וכעת הנגישות שלו מובילה ליכולת לשרוף אותו. חשוב להבין שנשרף כאן שומן מיותר והאדם אשר מחליט ליישם את דיאטת דר סימונס לא יסבול מאותן תופעות של דיאטות כסאח.

כל היתרונות בדיאטה אחת – של דיאטת ד"ר סימונס

  • שומרים על הבריאות – בניגוד לדיאטות אחרות בהן אין פיקוח על מה שנגרם לגוף תוך כדי הדיאטה, בשיטה זו שומרים על הבריאות, שכן שורפים שומן רע בלבד.
  • ירידה אפקטיבית במשקל תוך פרק זמן קצר – ניתן לרדת עד חצי קילו ביום. רוב האנשים שעשו את הדיאטה סיפרו שהם רזו עד 15 ק"ג בחודש וחצי. (כל אחד והקצב שלו).
  • שיטה בטוחה – אין סכנה בביצוע דיאטה זאת, שכן מסת השריר כמעט ולא נפגעת.
  • תחושה טובה – בניגוד לדיאטות אחרות כאן האם לא יסבול מחולשה או מתחושה של רעב שתשפיע על סדר יומו.
  • חילוף חומרים – כל הקשור אל חילוף החומרים בגוף מתאזן אצל רוב האנשים שעושים את הדיאטה.

לא מתחילים עד שיודעים – עובדות חשובות

  • פרק זמן קצר – דיאטת סימונס אורכת עד 40 ימים וזאת משום שלאחר פרק זמן זה הגוף בדרך כלל מפתח עמידות ל – HCG (ותחליפיו). ניתן לעשות הפסקה של חודש עד חודשיים ולאחר מכן לחזור ליישום הדיאטה.דיאטת סימונס אורכת עד 40 ימים וזאת משום שלאחר פרק זמן זה הגוף בדרך כלל מפתח עמידות ל – HCG
  • איסור והיתר – במדינת ישראל קיים איסור לשווק הורמון אנושי. נשים רבות אשר קוראות על כך שד"ר סימונס השתמש בהורמון אנושי סבורות שדיאטה זו אינה מותרת לשימוש במדינת ישראל. דבר זה אינו נכון. נכון לשנת 2021 במדינת ישראל בדיאטה של ד"ר סימונס, לא משתמשים בהורמון אנושי ולכן דיאטה זו מותרת. נכון להיום יש תחליפים להורמון, כמו למשל תוסף שעיקרו אצות, אשר מצליח לחקות את הפעולה של ההורמון.
  • דיאטה של 500 קלוריות נשמע לא הגיוני – הדיאטה של ד"ר סימונס הייתה מורכבת משני שלבים עיקרים: ההורמון HCG ודיאטה של חמש מאות קלוריות. אנשים רבים נרתעים מכך שהם לא ישבעו ולכן לא יוכלו ליישם את הדיאטה ויזרקו את כספם לריק. כאן חשוב לדעת שאחד היתרונות של דיאטה זו היא שאנשים לא מרגישים רעב ו – 500 קלוריות מצליחים לגרום לתחושת שובע וזאת משום השילוב של ההורמון.
  • חובה שילוב נכון – אנשים רבים מעוניינים לדעת אם הם יוכלו לוותר על תחליף ה – HCG ולהגדיל את כמות הקלוריות של דיאטה זו. התשובה היא לא. חשוב לדעת שה – HCG (או התחליף) משחרר שומנים רעים בגוף ושומנים אלו משמשים בתור מזון. אדם אשר יחליט לצרוך יותר מ- 500 קלוריות, ישמין במקום להרזות.
  • דיאטה טבעית לגמרי – חשוב להבהיר שהדיאטה של סימונס היא דיאטה טבעית לגמרי ויש לה וותק של עשרות שנים. הדיאטה הזו מתבססת על מנגנון שכבר קיים בגוף שלנו.
  • מותר ואסור – בדיאטה זו יש כללים ברורים לגבי המאכלים אותם מותר לאכול אל מול אלו אשר אסור לאכול. ניתן לאכול במהלכה ירקות רבים, פילה של סוגים שונים של דגים לבנים, בשר, מאכלי ים, ביצים, קוטג', מעט פירות ומעט מאוד לחם. אסור לאכול מתוקים וסוכר.

האם הדיאטה מתאימה לי?

דיאטה זו מתאימה לנשים וגברים אשר מעוניינים להרזות במהירות באופן טבעי. בנוסף, הדיאטה מתאימה לאנשים שמעוניינים להרזותחשוב להבהיר שהדיאטה של סימונס היא דיאטה טבעית לגמרי ויש לה וותק של עשרות שנים. הדיאטה הזו מתבססת על מנגנון שכבר קיים בגוף שלנו 15 ק"ג ויותר כמה שיותר מהר וזאת מסיבות בריאותיות. אם אתם סובלים ממחלות רקע, נוטלים תרופות בקביעות, בהיריון או מניקות, יש לברר האם יש אפשרות לדיאטה זו אל מול רופא המשפחה או הרופא המומחה שלכם. אין להתחיל דיאטה זו אם אתם חושדים שאולי היא לא מתאימה לכם. טרם תחילת יישום הדיאטה יש לבצע בדיקות דם וזאת על מנת לקבל חוות דעת עדכנית מהרופא. בדיקות הדם יכללו מדידה של תפקודי הכבד שלכם, תפקודי הכליה, רמת הברזל, ספירת דם, גלוקוז ורמת המוגלובין.

לסיכום, דיאטת דר סימונס היא דיאטה אשר קיימת שנים רבות שעיקרה דיכוי תיאבון. בדיאטה זו משתמשת בתרסיס או תוסף תזונה בעל פעולה דומה להורמון HCG ובמשטר דיאטה שעיקרו תפריט יומיומי של עד 500 קלוריות. הורמון זה מוביל ליצירת קלוריות כתוצאה משכבות השומן של הגוף שלכם ולכן יש לצרוך כמות מינימלית של קלוריות. בדיאטה זו התאים בגופכם יתחדשו ואילו אתם תחושו רעננים, קלים ונמרצים.

מעוניינים להתחיל דיאטה שעובדת בעיקר על מערכת העיכול בגוף, עוזרת בהסרת שומנים וקילוגרמים רבים? מעוניינים בדיאטה שקיימת כבר עשרות שנים ונבדקה מחקרית? דיאטת דר סימונס תעזור לכם להיראות במיטבכם תוך פרק זמן קצר, להוריד במשקל ללא תחושת רעב ופעמים אף לשפר את המצב הבריאותי שלכם.

חשוב להבהיר שהדיאטה של סימונס היא דיאטה טבעית לגמרי ויש לה וותק של עשרות שנים. הדיאטה הזו מתבססת על מנגנון שכבר קיים בגוף שלנו