מהו תפקיד הקפה בתזונה בריאה ומאוזנת? בורשטיין קפה מסבירים

תוכן עניינים

כאשר אנו רוצים לאכול נכון ולרדת במשקל, אנו שמים לב לכל דבר שאנו מכניסים לפה ומשתדלים לבחור את הפרודוקטים הטובים ביותר בכדי לעזור לנו בתהליך. לפיכך, עולה השאלה: מהו התפקיד של אחד המשקאות האהובים עלינו? אז אם אתם מתחילים לאכול נכון ורצים לדעת מה החשיבות של הקפה, הגעתם למקום הנכון.

קפה הוא נוגד חמצון חזק במיוחד

בעידן שבו מדברים על ספור פוד, חייב לזכור שלא לחינם הקפה היה אחד הסודות של תרבויות עתיקות כדוגמת האינקה. לקפה סגולות תרפויטיות רבות ובראשן העובדה שהוא מכיל נוגדי חמצון רבים אשר עוזרים לגוף שלנו להילחם ברדיקלים החופשיים. כמובן שבצריכה מתונה ונכונה ותוך הקפדה על פולי קפה איכותיים בכל לגימה.

תרומת הקפה למערכת עיכול תקינה

לקפה יש גם משמעויות על מערכת העיכול שלנו ולא לחינם אנו נוטים ללכת להתפנות יותר כאשר אנו שותים אותו על בטן ריקה. פולי הקפה נוטים לזרז את פעילות המעיים ומאפשרים ריקון מהיר וטוב של הקיבה שלנו ויציאה של הפסולת מגופנו. אגב, בעבר היו נוהגים לעשות גם חוקן קפה מכיוון שיש לו כל כך הרבה יתרונות בריאותיים. כך שבהחלט יש לו מקום של כבוד בתפריט שלכם.

מרכיב חשוב במלחמה בכולסטרול

תזונאים רבים ברחבי העולם ממליצים לשתות קפה בכדי להוריד את הכולסטרול.  כך, באופן טבעי וללא תופעות לוואי, ניתן להחזיר את האיזון בחלק זה של הגוף לרמה האופטימלית. חשוב לציין שאת פולי קפה יש לבחור בקפידה ולצורך רק את האיכותיים שבהם בשביל להשיג את המטרה. באתר בורשטיין קפה תמצאו שלל פולי קפה איכותיים של החברות הטובות בתחום ותדעו שאתם מכניסים לגופכם את הטוב ביותר.

הפחתת הסיכוי לסכרת

עוד יתרון אשר יכול להיות חשוב בשתיית קפה הוא העובדה שהוא מפחית את ההסתברות ללקות בסוכרת (כמובן אם אתם לא מוסיפים ממתיק). יתרה מכך, יש אפילו מחקרים אשר מדברים אל כך ששתייה של שנים של קפה איכותי תאפשר לכם להימנע מאחת הרעות החולות של המאה הנוכחית – אשר מאפיינת את אורח החיים המערבי. כך שאם חשבתם לשתות קפה, הנה עוד סיבה.

מעניק לכם עוד לפני עוד אימון כושר

מעבר לעובדה הידועה שהקפה הוא מעורר ואם אתם פותחים בדיאטה ורוצים לרדת במשקל אתם בוודאי תרצו ללגום משהו כזה לפני כל פעילות גופנית, נמצא שהוא גם מועיל לכך. למרות שהמנגנון עדיין לא מובן באופן מלא, המדדים אצל אנשים אשר צורכים קפה לפני פעילות גופנית טובים יותר ולכן הוא משתלב נהדר עם אורח חיים תקין ובריא.

לסיכום: אל תוותרו על הקפה שלכם גם כאשר אתם נכנסים לדיאטה ויש לו מקום של כבוד בתזונה מאוזנת ובריאה. שימו לב רק שאתם לא מוסיפים סוכר.