למה בעצם יש בריחת שתן?

תוכן עניינים

הסיבה השכיחה ביותר לבריחת שתן היא דלקת בדרכי השתן. זהו מצב שמוביל לדליפת שתן משלפוחית השתן או השופכה. בריחת שתן יכולה להיגרם גם ממספר מצבים בריאותיים אחרים כגון סוכרת, מחלת פרקינסון, פציעת חוט שדרה, שבץ מוחי והפרעות נוירולוגיות כמו טרשת נפוצה. ההערכה היא שיש יותר מ-50 מיליון אנשים בארצות הברית הסובלים מבריחת שתן.

בריחת שתן היא מצב שבו לאדם יש דליפת שתן בלתי נשלטת. התסמינים של בריחת שתן משתנים בהתאם לסוג. ישנם שלושה סוגים עיקריים: בריחת שתן במאמץ, בריחת שתן בדחיפות ובריחת שתן בשטף.בריחת שתן היא כאשר שלפוחית השתן אינה יכולה להחזיק את השתן והיא דולפת החוצה. זה נגרם בדרך כלל מבעיה בשלפוחית השתן או הערמונית. למידע נוסף ביקרו באתר המרכז לבריחת שתן

בריחת שתן היא בעיה שמשפיעה על כמות גדולה של אנשים בעולם. זה יכול להיגרם על ידי מספר גורמים, כגון הריון, לידה, גיל, או אפילו ניתוח. הגורמים העיקריים לבריחת שתן הם אובדן שליטה בשלפוחית השתן ושליטה במעיים. ניתן לטפל בשני סוגי בריחת שתן בדרכים שונות. אחת הדרכים היא להשתמש בפדים או בחיתולים שסופגים שתן וצואה בהתאמה. דרך נוספת היא שימוש בשקית קולוסטומיה אשר אוספת את הצואה והשתן ומעבירה אותה לשירותים או למכשיר דמוי שירותים לסילוק.

מהם הגורמים לבריחת שתן?

בריחת שתן משפיעה על אנשים מכל הגילאים והמינים. זה יכול להיגרם על ידי מספר גורמים כמו הריון, גיל המעבר או הזדקנות. בריחת שתן ידועה גם כבריחת שתן או בריחת שתן. זהו אובדן לא רצוני של שתן כאשר שלפוחית השתן אינה מתרוקנת במלואה או כאשר היא דולפת שתן. דליפת שלפוחית השתן עלולה להוביל למספר מצבים מביכים ובעיות כמו בגדים מוכתמים, תאונות בציבור, ריח מהדליפה וכאב מהדליפה עצמה.

הצורך במוצרי בריחת שתן נמצא בעלייה בשנים האחרונות. זאת בשל שינוי אורח החיים של אנשים והגברת המודעות לבריאות. מוצר זה נועד לתת מענה נוח ויעיל לסובלים מבריחת שתן. הוא מורכב מבד רך ונושם המספק התאמה דיסקרטית ונוחה. המוצר כולל גם רצועת מותן מתכווננת עם סוגר קל לשימוש, המאפשר לבישה על ידי גברים ונשים כאחד. זה מגיע גם עם כרית סופגת שניתן להסיר למטרות כביסה או להחליף כאשר הוא מתלכלך.

חלק זה עוסק בגורמים והשפעות של בריחת שתן. בריחת שתן יכולה להיגרם ממספר גורמים, כולל, אך לא רק: לידה, הזדקנות, מחלה וניתוח. סיבות אחרות עשויות לכלול: מתח או חרדה, פציעה או טראומה, תרופות (כולל תרופות נוגדות דיכאון), או מצבים נוירולוגיים כגון מחלת פרקינסון.

מהן ההשפעות של בריחת שתן?

ההשפעה של בריחת שתן יכולה להשתנות בהתאם לגורם. לדוגמה, אם אישה סובלת מזיהום לאחר הלידה היא עלולה לחוות דחף עז להשתין שלא יפסיק עד שתשתן או ניקוז שלפוחית השתן. באופן כללי, כל סוג של דליפת שתן עלולה לגרום למבוכה ואי נוחות עבור גברים ונשים כאחד.