תפריט ללא פחמימות

תוכן עניינים

מהו תפריט ללא פחמימות? לכמה זמן אפשר לשמור על דיאטה זו?

תוכנית ארוחות דלת פחמימות ל-30 יום: 1,200 קלוריות

בתוכנית דיאטה דלת פחמימות זו ל-30 יום, אנו מראים לכם כיצד נראית דיאטה דלת פחמימות בריאה לירידה במשקל.מה כלול בתפריט ללא פחמימות
קטוזיס הוא תהליך טבעי שהגוף יוזם כדי לעזור לנו לשרוד כאשר צריכת המזון נמוכה. במהלך מצב זה, הגוף שלך למעשה שורף שומן עבור אנרגיה במקום פחמימות. בדרך כלל קשה מאוד להשיג קטוזיס בעצמך ולוקח שבועות להשגה.

BHB (Beta-hydroxybutyrate) הוא המצע הראשון שמניע את המצב המטבולי של קטוזיס לפעולה. אם אתה לוקח את זה, BHB מסוגל להתחיל לעבד בגוף שלך וכתוצאה מכך אנרגיה ולהאיץ מאוד את הירידה במשקל על ידי הכנסת הגוף שלך לקטוזיס.  לפיד קטו מכיל BHB, אשר מאלץ את הגוף למצב קבוע של קטוזיס, ועוזר לך לשרוף שומן לאנרגיה במקום פחמימות.  לפיד קטו מכיל גם חומרים המסייעים לווסת את רמות הכולסטרול, בעיה שכיחה אצל אנשים הסובלים מעודף משקל.

איך לרדת במשקל במהירות?

  1. בקרת תיאבון

כאשר מנסים לרדת במשקל, אחיזה בהרגלי האכילה שלך היא זווית חשובה בכל הנוגע ליעילות המשטר שלך.

אוכלים רגשיים מתמודדים עם כישוף סוער בניסיון לרסן את הרגלי האכילה שלהם. זה המקום שבו Torch Keto נכנס לתמונה. זה עוזר לשלוט בהרגלי האכילה שלך על ידי גירוי הייצור של אנזימים המדכאים את התשוקה לכמה סוגים ספציפיים של מזונות. הכימיקל סרוטונין גם עוזר לתקן חוסר איזון רגשי הגורם לך לצרוך מזון עקב הסלמה במצבים רגשיים.

  1. מניעת היווצרות שומן

מציאת דרך לשלוט בהמרת האנרגיה בגופך לשומנים היא המפתח לשליטה בקו המותניים המתפתח. לפיד קטו מדכא את יכולתמהי דיאטת קטו נטולת פחמימות הכבד להמיר אנרגיה לשומן ומפנה את הקלוריות הדרושות למאמצים לבנות גוף רזה עם שרירים בריאים.

  1. בריאות לאורך כל הדרך

אנשים רבים ישתמשו באוכל כניסיון לברוח מתחושות של מתח ודיכאון. לתמצית BHB יש תרכובות שמעלות את מצב הרוח שלך ומשפרות את הרווחה הכללית שלך, ומפחיתות את הסבירות להחליק ללחץ ולנטיות האכלה מתרסקות.

ה-BHB הכלול ב-Torch Keto נמצא במחקר כבר למעלה מעשור. הוא מספק תרופה טבעית יעילה לבעיית הירידה במשקל ומגיע במחיר סביר. עם זאת, קבוצות מסוימות של אנשים עלולות לחוות השפעות שליליות אפשריות, למשל נשים בהריון. בדוק עם הרופא שלך כדי להתקדם לפני שתחליט להשתמש במוצר. כדי לרדת במשקל במהירות עם Torch Keto, עליך להשתמש בו במרווחים הנכונים ובכמויות המתאימות.

מאילו מזונות להימנע?

לדעת אילו מזונות רעים עבורך חשובה לא פחות מהידיעה מה התזונה שלך צריכה לכלול.
להלן הרכיבים שכדאי להרחיק את עצמך מהם אם ברצונך להצליח להרזות בצורה בריאה:

 שומנים לא בריאים

קיימים שני סוגי שומנים. שומנים לא בריאים כוללים שומנים טרנס ושומנים רוויים ויש להימנע מהם כדי להפחית את הסיכון למחלות לב וכלי דם, השמנת יתר וסוכרת. כדאי להפחית את צריכת השומנים הרוויים לפחות מ-10% מהקלוריות היומיות ולהחליף אותם בעמיתיהם הבריאים, שהם שומנים חד- ורב-רוויים.

סוכרים

יש לצרוך פחות משקאות ממותקים, חטיפי ממתקים, קינוחים, סירופים ומזונות אחרים המכילים הרבה סוכרים. הם רק מוסיפיםאיך לרדת מהר במשקל עם תפריט ללא פחמימות קלוריות ריקות לארוחות שלך מבלי לספק לך שום רכיבי תזונה חיוניים.

במקום זאת, אכלו מזונות מתוקים באופן טבעי, כגון פירות, אגוזים ואחרים. אתה יכול גם להחליף סודה ומשקאות ממותקים אחרים במים בטעמים, כגון מי לימון , מי שיבולת שועל , מי מלפפון או מי אלוורה.
אלה יספקו לך הרבה ויטמינים ומינרלים. יתר על כן, הם מאוד קלים להכנה.
כל מה שאתה צריך הוא להוסיף מרכיב לבחירתך למים שלך ולהשאיר אותו שם למשך זמן מה.

פחמימות מזוקקות

שלא כמו פחמימות מורכבות, צריכה מוגברת של פחמימות מזוקקות עלולה להוביל לסיבוכים בריאותיים כמו סיכון מוגבר לסוכרת מסוג 2, מחלות לב, אסטמה ואוסטיאוארתריטיס.

אלו רק חלק מההשפעות השליליות של צריכת יתר של פחמימות מזוקקות בטווח הארוך.
לכן, עליך להרחיק מזונות כמו לחם לבן וטורטיות, אורז לבן, פיצה, בייגל, וופלים ומאפים, במקום זאת, בחר בגרסה בריאה יותר של מזונות אלה המשתמשים בדגנים מלאים, כגון לחם מחיטה מלאה, פסטה מחיטה מלאה, אורז חום ואחרים.

המלצות על תרגילי כושר

למרות שאתה יכול לרדת במשקל מבלי להתאמן, שילוב אימונים קבועים בשגרה שלך רק יגדיל את ההוצאה הקלוריות שלך, ובכך יחזק את התוצאות שלך. אם אתה חדש בפעילות גופנית, אירובי הוא האפשרות הטובה ביותר עבורך.

זה גורם לדם שלך לשאוב, מחזק את השרירים שלך ושורף מספר רב של קלוריות. קרדיו לא דורש מיומנויות מיוחדות או רמת כושר וניתן לבצע על ידי כל אחד. ישנם סוגים שונים של אימון זה כך שבוודאי תמצא אחד שיתאים לך כמו כפפה ליד.

אתה יכול להתחיל עם אירובי קל כגון הליכה או ריצה איטית , ולאחר מכן להגביר בהדרגה את עוצמת האימון שלך, להתקדם לריצה,מדוע יש להימנע מפחמימות רכיבה על אופניים, שחייה או כל סוג אחר של אירובי. אם אין לך זמן לאימון מלא, תוכל להגדיל את כמות הפעילות הגופנית שאתה מבצע במהלך היום.

לדוגמה, במהלך ארוחת הצהריים, צאו לטייל במקום להשתמש במעלית, עלו במדרגות במקום לנהוג במכונית, רכבו על אופניים בזמן צפייה בטלוויזיה, או עשו הפסקות קטנות ובצעו כמה תרגילים פשוטים תוך שימוש בטלפון. אלו הן רק כמה דרכים בהן תוכל להעלות את רמת הפעילות שלך בעת ביצוע משימות שגרתיות.

הכינו מנות דלות פחמימות שיהפכו את הדיאטה שלך לקלה יותר

בעוד שהפופולריות של דיאטות דלות פחמימות וקטוגניות ממשיכה לצבור תאוצה, אנשים רבים גם מתחילים להקפיד על "דיאטת אפס פחמימות", שהיא דיאטה שמבטלת לחלוטין את צריכת הפחמימות. דיאטה אפס פחמימות כוללת בדרך כלל מגוון של חלבונים על בסיס בעלי חיים, כמו בשר בקר, ביצים, כמו גם תוספת שומנים, כמו חמאה, שמן זית.

 למה ללא פחמימות?

ישנן מגוון סיבות לכך שמישהו יאכל ארוחה המורכבת מאפס גרם של פחמימות, אך המטרות העיקריות נוגעות בדרך כלל למטרות ירידה במשקל, ריפוי מעיים, או, עבור חלקם, מקפידים על דיאטה קטוגנית והם כבר אכלו הקצאת פחמימות לאותו יום. תהיה הסיבה אשר תהיה, אכילת ארוחה ללא פחמימות יכולה להיות טעימה מאוד, מהנה וצפופה בחומרים מזינים!

דיאטת קרניבורים

מאחר שרבים מהמזונות שמכילים 0 גרם פחמימות מקורם בבעלי חיים, אנשים רבים עוקבים אחר דיאטת קרניבורים , שבה הם אוכלים אך ורק מממלכת החי, ובנוסף לחסל את כל המזונות המכילים פחמימות, הם גם לא אוכלים שמנים מקורם בצמחים, אגוזים או זרעים, כמו שמן אבוקדו או שמן קוקוס. חלק מהדיאטנים הקרניבורים מגבילים לחלוטין את צריכת מוצרי החלב, בעוד שאחרים עשויים לאכול מדי פעם מזונות המכילים חלב, כמו גבינות קשות ושמנת כבדה.

תוכנית ארוחות ללא פחמימות

אז איך נראית תוכנית ארוחות יומית למי שמקפיד על דיאטת אפס פחמימות? כמה ארוחות ללא פחמימות כוללות ריבייה מבושלת, שרימפס מוקפץ, ביצים קשות וכנפי עוף צלויות.
עבור חלק מהארוחות הללו ובהתאם לרעב שלך, ייתכן שיהיה צורך להוסיף שומן נוסף במהלך הבישול או לאחריו. לדוגמה, ארוחה כמו ריבייה מבושלת היא די גבוהה בתכולת שומן וייתכן שלא תזדקק להוספת שומן נוסף; עם זאת, מומלץ לבשל ארוחה עם חלבון רזה כמו עוף בחמאה.
לא משנה איך תחליטו לבשל ולאכול את הארוחות שלכם, כל אחת מבחירות הארוחות הללו נקיות מפחמימות.

כשיש לך ספק, בדוק!

אם אינך בטוח אם הקפדה על דיאטה ללא פחמימות תועיל לך, בדוק זאת וראה איך אתה מרגיש! אתה יכול לבטל מיד את צריכת הפחמימות או שאתה יכול להפחית את הצריכה בהדרגה עד שאתה אוכל אך ורק חלבון ושומן.
בשלבים הראשונים של דיאטת אפס פחמימות, אתה עלול להרגיש מעט איטי, וזה נורמלי לחלוטין; הסיבה לכך היא שסביר להניח שהגוף שלך עובר למקור אנרגיה חדש.

הקפד להבין את סימני הרעב שלך, וכשתהיה מוכן להכין ארוחה ולאכול, התבונן במתכונים נטולי הפחמימות הללו עבור מגוון אפשרויות להשביע את התשוקה שלך ולהמריץ אותך לאורך כל היום.

מתכונים לדיאטה ללא פחמימות

בדיוק כמו כשאתה מתחיל כל דיאטה חדשה, הדבר החשוב ביותר שאתה צריך לעשות כדי להבטיח הצלחה הוא להיות תמיד מוכן!מתכוני תפריט נטול פחמימות סמנו את המתכונים הללו בסימניות והצטיידו במזון במקרר, במקפיא ובמזווה שלכם, מה שיקל הרבה יותר על המשך דיאטת אפס פחמימות.

בעוד שמתכונים של אפס פחמימות עשויים להיראות מאתגרים למצוא באינטרנט, 12 המתכונים שתמצאו מקובצים בפוסט זה כולם מנצחים בדוקים!

בין אם אתם מחפשים משהו עשוי מבשר בקר, כמו חרדל רוסטביף, סלמון, כמו סלמון אפוי שום שמיר לימון, או אפילו משקה מכיל קפאין, כמו קפה חסין כדורים, בטוח שתאהבו את כל אלה ללא פחמימות מתכוני דיאטה. במצב רוח למשהו מתוק? יש לנו מגוון מתכונים ללא פחמימה כלל וכלל.

פשוט להכנה וטעים להפליא!

  1. כנפי הודו בפפריקה צלויות
  2. סלמון בטימין צלוי בחרדל דיז'ון
  3. ארוחה שלמה במחבת אחת – שום שמיר לימון וסלמון אפוי
  4. רוסטביף חרדל
  5. מטבלים של עוף אפוי פריך במיוחד
  6. עוף באייר פרייר
  7. תבשיל עוף ללא עור בפסטו
  8. סלמון בטריאקי
  9. סלמון בסויה ודבש
  10. סטייק בתיבול בסיסי
תפריט עשיר בחלבון של דיאטה ים תיכונית