פריזבי מתמחים באחסון, שינוע ואספקה ברכבים מקוררים של מזון בריאות ומוצרי סופר

תוכן עניינים

יש לכם סופר בבעלותכם ואתם מעוניינים להכניס מוצרי בריאות דלים בפחמימות? רוצים לשפר את הבריאות שלכם בצריכה של מזון על? הגעתם למקום הנכון. פריזבי הובלה בקירור שמחה להציע לכם שירות מעולה ואיכותי של הובלת מזון ומוצרי סופר שונים לכל מקום בארץ – במקצועיות, אחריות ואמינות רבה. בין המוצרים המעולים שניתן להשיג דרך אתר האינטרנט תוכלו למצוא מאפים דלי פחמימה, תחליפי בשר, פסטות, בצקים, פירות קפואים וכמובן שייק ספירולינה תוסס ומרענן!

מהי ספירולינה ולמה היא כל כך פופולרית?

ספירולינה היא אחת מתוספות התזונה המוכרות והאהודות בכל רחבי העולם – ידוענים, מאמני כושר וגורו של תזונה ממליצים בחום לצרוך כמות קטנה שלה בכל יום, ולהוסיף אותה לסלטים, מתבלים, שייק ספירולינה ועוד מגוון מאכלים יומיומיים. ספירולינה היא למעשה אצה זעירה מיוחדת בגווני ירוק-כחול בעלת ערכים תזונתיים רבים כל כך שמרוכזים בה. אפילו כמה גרמים מן האבקה היבשה מכילים מרבית מן הצריכה היומית המומלצת למבוגר של וויטמינים ומינרליים חיוניים לבריאות הגוף, המוח והנפש.

למה לצרוך ספירולינה בכל יום?

ספירולינה עשירה במגוון רחב של ערכים תזונתיים, וויטמינים, נחושת, ברזל ועוד. היא מכילה כמות אדירה של

חומרים נוגדי חמצון שמגנים על הגוף מפני נזקים לרקמות בין תאיות. היא בעלת תכונות אנטי דלקתיות שמחזקות את המערכת החיסונית ומגנה מפני זיהומים ונזקים של הגוף. מחקרים שונים מעריכים כי צריכת ספירולינה עשויה להפחית את רמות הכולסטרול והטריגליצרידים בדם, מגן על כולסטרול LDL מפני חמצון, להפחית את לחץ הדם, ואף יכול להיות בעל תכונות נוגדות סרטן.

כיצד לכלול ספירולינה בתזונה היומית שלכם?

ספירולינה זמינה בצורת אבקה יבשה או טבליות שמגיעה במשלוחים קפואים. כאבקה, יהיה ניתן להוסיף אותה למיץ או שייק טבעי כמו שייק ספירולינה עם פירות, מה שנותן גוון ירקרק; אפשר לפזר מן האבקה לתוך מרק או תבשיל; להוסיף למיץ תפוזים או סלט ירקות וכמובן לצרוך אותה בתור טבליות.

כיצד לדאוג שמשלוח הספירולינה שלכם מגיע ברמה איכותית?

מזונות על ובמיוחד ספירולינה חייבים להישמר בקירור. לא מספיק להסתמך על מה שמגיע בסופר – ייתכן וזה לא שונע כראוי, ולכן כאשר אתם מזמינים דרך חברת פריזבי הובלה בקירור אתם יכולים להיות רגועים מבחינה זו שהמוצרים אכן בטוחים וראויים לשימוש.

שומרים על איכות וטריות המזון שלכם

שמירה של מזון בקירור מגן על תכולת המוצר, שלימותו, טריותו והערכים התזונתיים שלו. מזונות מסוימים עלולים להיהרס או לאבד מערכם הייחודי אם לא דואגים לאחסן אותם בסביבה מבוקרת מבחינת טמפרטורה ולחות מתאימים. חברת פריזבי הובלה בקירור עושה הכל על מנת לשמור על בטיחות, שלמות ואיכות המוצרים שאתם מזמינים ודואגת לספק לכם אותם בזמן הנכון, ברמת דיוק גבוהה במיוחד.

אז למה אתם מחכים? הזמינו עכשיו מזונות על דרך חברת פריזבי הובלה בקירור וגם אתם תהנו ממוצרי איכות בריאים ומעולים!