עוגת מספרים שוקולד – כי אי אפשר לשים מספר לאושר!

תוכן עניינים

אי אפשר לשים מספר לאושר. לא ניתן למדוד את האושר שלנו במספרים או בכסף או במדדים מסוג אחר. אם אנחנו רוצים לחגוג את האושר שלנו, כדאי לנו לעשות זאת ביום המיוחד שלנו בשנה – יום ההולדת שלנו. אם אנחנו רוצים להפוך את מסיבת יום ההולדת שלנו למסיבה הרבה יותר שמחה וגדולה, אנחנו יכולים לארגן מסיבה ייחודית, שיש בה מאפיינים מיוחדים כמו עוגת מספרים שוקולד, בלונים עם מספרים ועוד… .

 

עוגת מספרים שוקולד – מה זה?

עוגת מספרים שוקולד, היא למעשה עוגת בצורת מספר. ישנם שני סוגים עיקריים. הסוג הראשון היא עוגה שעשויה משתי שכבות או שלוש של בצק פריך שמופרד בזילופי קרם ומעליהם מבחר שוקולדים. הסוג השני הפחות שכיח עשוי מעוגת טורט שחתוכה בצורת מספר עם כיסוי של מבחר שוקולדים. בשני הסוגים ניתן לאפות עוגת מספרים משוקולד כך שהיא תהיה חלבית, פרווה או טבעונית. אנחנו יכולים לבחור לצפות את העוגה במגוון רחב מאוד של ציפויים ופינוקים, אך כדאי לשים לב איזה סוג עוגה חתן או כלת יום ההולדת אוהבים ונתאים את עוגת המספרים – לטעם האישי שלהם וגם של רוב האורחים שהזמנו למסיבה.

 

איזה עוד סוגים של עוגות מספרים יש?

יש אין ספור סוגים של עוגות מספרים חוץ מהסוג של עוגת מספרים שוקולד. יש עוגות מספרים מסוג פירות, שילוב של שוקולד ופירות, בהרבה מקרים ספרה אחת מכוסה בשוקולד והשנייה בפירות בכדי לתת לחוגגים אפשרות בחירה. כיסוי של קרם מסקרפונה בצבעים שונים עם תוספת של כיתוב והקדשה יוקרתית עשויה משוקולד, סוגי קרם עם גבינה ועוד. הייחוד של עוגה בצורת מספר הוא הצורה שלה שמציינת בין השאר את הגיל של מי שחוגג במסיבה את יום ההולדת שלו או שלה. אם אנחנו רוצים לרגש את הבן או את הבת שלנו אנחנו יכולים להביא להם עוגת מספרים בבוקר למיטה או לבית הספר. את העוגות אפשר להביא גם לבן או לבת הזוג שלנו במתנה לעבודה שלהם כהפתעה או כמתנה ייחודית.

 

עוגת מספרים שוקולד – ליום הולדת 16

עוגת מספרים שוקולד יכולה להתאים מאוד כחלק מחגיגות יום ההולדת של יום הולדת 16. יום הולדת 16 הוא יום הולדת מרגש מאוד וחשוב מאוד לכל נער ולכל נערה. כאשר הבן או הבת שלנו הגיעו בשעה טובה לגיל 16, אנחנו צריכים לפרגן להם ולארגן להם מסיבת הפתעה או מסיבת יום הולדת בשיתוף איתם. מסיבה זו יכולה להיות ההזדמנות של כל נער או נערה להרשים את החברים שלהם מבית הספר ולהפוך את התדמית האישית שלהם לחיובית יותר. אם אנחנו רוצים לשדרג את אירוע יום ההולדת, אנחנו יכולים לבחור שיהיו בו מספר עוגות מעוצבות שונות כמו עוגות מספר בטעמים שונים.

 

עוגות מספרים שוקולד – ליום הולדת בחיק המשפחה

עוגת מספרים שוקולד יכולה להיות עוגה מעולה ליום הולדת שאנחנו חוגגים בחיק המשפחה שלנו. כאשר אנחנו חוגגים יום הולדת בחיק המשפחה שלנו, אנחנו רוצים לרגש אותם ולהפוך את החגיגה שלנו להרבה יותר מכובדת והרבה יותר ייחודית. איכות האירוע יכולה להיות הרבה יותר שמחה והרבה יותר ייחודית, כאשר נדאג שיהיו בה עוגות איכותיות במגוון רחב של טעמים וצורות.

ניתן לבחור עוגות מספרים בנושאים מגוונים לכל סוג מסיבה, דוגמה טובה היא עוגת מיקי מאוס שעשויה בצורת מספרים.

בסופו של דבר, חשוב מאוד שנבחר להשקיע באיכות העוגה שאנחנו נותנים לאנשי קרובים לנו ליום הולדת. אם אנחנו רוצים לשדרג את העוגות אנחנו צריכים לשים לב גם לצורה שלהן וגם לטעם שלהן. ככל שהצורה והטעם של העוגות יהיו איכותיים יותר, כך העוגה עצמה תהיה הרבה יותר ייחודית ואיכותית. עוגות אלו יכולות להיות הדרך שלנו לרגש את האנשים שקרובים לנו ולהפוך את אירועי מסיבת יום ההולדת שלהם לאירועים הרבה יותר שמחים. במקרים רבים עדיף להשקיע בקנייה של עוגת מספרים איכותית ומרשימה מאשר להשקיע זמן ואנרגיה בהכנה. ישנם אתרים רבים שמאפשרים לבחור מתוך רשימה ארוכה של מוצרים שמתאימים לכל אירוע. דוגמא נהדרת לאתר כזה הינו אתר "השפים עוגות מעוצבות".