סטודיו פילאטיס מכשירים: כך תבצעו את הבחירה הנכונה

תוכן עניינים

בעת בה אנו מדברים על בחירת סטודיו העוסק בכל הסובב סביב סטודיו פילאטיס מכשירים, עליכם לזכור כי לכל אחד ואחד ישנם צרכים מעט שונים מהשני שכן, אחד מעוניין בחיטוב הגוף, השני רוצה להתמודד ולשפר מוגבלות או לחילופין בעיה פיזית, השלישי מעוניין בשיפור היציבה וכיוצא בכך. זאת בעוד כי את כל אלה ניתן ללא צל של ספק להשיג באמצעות אימוני פילאטיס, אך במטרה לוודא הגעה בטוחה ויעילה אל היעד, עליכם לבחור באופן מדויק את הסטודיו המתאים ביותר עבורכם, כזה אשר יענה על הצרכים האישיים שלכם בצורה המירבית ככל הניתן ולכן, ריכזנו עבורכם מספר פרמטרים שיסייעו לכם בבחירה מדויקת יותר:

 

  • גודל הקבוצה – בראש ובראשונה, חשוב לברר כמה מתאמנים יש בקבוצת הפילאטיס עליה שמתם עין שכן, לעיתים תמצאו הצעות מוזלות במיוחד, אך עליכם לזכור כי ברוב המקרים יהיה מדובר על קבוצות של 6-10 אנשים. על כן, כאשר מדובר על קבוצות קטנות יותר של עד ל-4 משתתפים, הרי שמדובר על קבוצות המאפשרות הדרכה פרטנית ואיכותית יותר, כזו אשר באה לידי ביטוי בתשומת לב אישית אשר מותאמת לכל מתאמנת ומתאמן. עליכם לקחת בחשבון את העובדה כי מדובר על אימונים שנמשכים כשעה ובעת בה ישנם יותר ויותר מתאמנים, כך למעשה תשומת הלב המוקדשת לכל אדם תפחת בהתאם. אי לכך, ההמלצה המרכזית תהיה לבחור בסטודיו המתלווה אל קבוצות אימון קטנות ככל הניתן.

 

  • מפגש ראשוני – בעת הגעתכם אל סטודיו פילאטיס מכשירים ברמת השרון, וודאו כיצד מתבצע המפגש הראשוני ואל תהססו לשאול האם מתקיים מפגש פרטני בו המאמנים ילמדו להכיר את כל הצרכים והמוגבלויות האישיות שלכם, או שלחילופין מדובר על סטודיו שאינו מתלווה אל אבחון פרטני, מה שיבוא לידי ביטוי בקבוצות לפי רמות ברוב המקרים. כמו כן, חשוב מאוד לבקר בסטודיו במטרה לבדוק האם הוא מזמין, אסתטי, נקי, ממוזג וכיוצא בכך.

 

  • אבחון לפני אימון – פרמטר נוסף וחשוב לא פחות יהיה לבדוק האם הסטודיו עליו שמתם עין מחזיק בפיזיותרפיסט אשר יבצע עבורכם אבחון אישי שמטרתו העיקרית תהיה לבדוק מספר פרמטרים וביניהם היכולת הגופנית, היציבה, המגבלות הפיזיות השונות ועוד. כמו כן, עליכם לזכור כי פיזיותרפיסט מקצועי שעומד יחד עם סטודיו או לחילופין מדריך פילאטיס פרטני שיש לו הכשרה מקצועית בתחום הפיזיותרפיה הוא הגורם המוסמך היחידי לבחינת הפרמטרים הללו. זאת בעוד כי ככל והאבחון שלכם יהיה מדויק יותר, כך למעשה תוכלו להגיע אל היעדים שלכם בצורה יעילה ואפקטיבית ביותר, בין אם מדובר על שיפור היציבה ובין אם מדובר על חיטוב הגוף.

 

  • המדריכים – בעת הגעתכם אל הסטודיו, נסו לברר מעט אודות המדריכים שיאמנו אתכם, בראש ובראשונה, נסו לברר מהי רמת הכשרתם וניסיונם של המדריכים? היכן הם למדו? האם הם נוטים ללמוד ולהתפתח יחד עם התפתחות הענף? ועוד מגוון רחב של שאלות מכוונות שיעניקו לכם אומדן מסוים אודות הרמה של המדריכים.

 

בשורה התחתונה, מדובר על בחירה לא פשוטה, אך בעת בה תקחו בחשבון את כל הפרמטרים השונים, הרי שתוכלו לבצע את הבחירה האידיאלית ביותר עבורכם, בחירה כזו שתבטיח כי תגיעו אל היעדים שלכם בצורה המיטבית ביותר. על כן, בין אם אתם מחפשים חדר כושר רמת השרון ובין אם אתם מחפשים סטודיו לפילאטיס מכשירים ברמת השרון, ההמלצה שלנו תהיה לבדוק את השירות של FIT STUDIO עוד היום.