משקולות יד – המדריך השלם

תוכן עניינים

שגרת אימונים רציפה היא חלק בלתי נפרד משמירה על אורח חיים בריא שכן, לפעילות גופנית יש המון יתרונות המשפיעים על הבריאות הכללית שלנו. בעוד כי קיים מגוון רחב מאוד של אימונים גופניים אותם ניתן לבצע, האימון הכי נגיש שקיים הוא אימון משקולות, אותו בדרך כלל נהוג לבצע בחדר כושר. עם זאת, אנשים רבים נמנעים מלהתאמן בחדר הכושר על אף החשיבות העצומה שבדבר משלל סיבות. לשם כך, אותם אנשים יוכלו לרכוש משקולות יד על מנת לערוך אימון ביתי. אז מה צריך לדעת עליהם ואיך תוכלו לבחור נכון? על כך החלטנו להסביר לכם בכתבה זו.

 

יתרונות של אימון עם משקולות יד

שעות גמישות – כאשר יש לכם משקולות יד בבית, הדבר מאפשר לכם להתאמן מתי שרק תרצו, זאת מבלי להיות תלויים בשעות הפתיחה והסגירה של חדר הכושר. בעוד כי מרבית חדרי הכושר כיום עובדים במתכונת שבמסגרתה ניתן להגיע ללא הגבלה מסוימת של שעות כל עוד מכון הכושר פתוח, חשוב מאוד לציין כי קיימות שעות עומס מסוימות אשר מקשות מאוד על לבצע את האימון בזמנים בהם תכננתם. ובכן, כאשר אתם רוכשים משקולות לאימון ביתי תוכלו להתאמן בכל שעה בה רק תרצו, כך שבעיית התאמנת הזמנים כבר לא רלוונטית.

 

חיסכון כספי בטווח הארוך – על ידי רכישה של משקולות מתכווננות, תוכלו לבצע רכישה חד פעמית שתספיק לכם לתקופת אימונים ממושכת, זאת בניגוד למנוי חודשי של מכון כושר שעלותו יכולה להיות גבוהה. כמו כן, חשוב מאוד לציין כי אפשרות זו נהדרת במיוחד עבור אלו המקיימים אימון מינימליסטי שכן, לא צריך יותר מסט איכותי של משקולות ליד מתכווננות, ספת אימון ומתקן מתח על מנת לעבוד על כל חלקי גוף בצורה שתעזור לכם לפתח אותו כמו שצריך.

 

סוגי משקולות היד

  • משקולות מצופות ניאופרן – ניאופרן הוא בעצם גומי סינתטי, כזה המשמש בדרך כלל לציפוי משקולות כאשר המטרה העיקרית שמאחורי השימוש בו היא להפוך את המשקולות לנוחות לאחיזה, כך שיהיה נעים להתאמן איתן. בדרך כלל, תוכלו למצוא משקולות ניאופרן בסטודיו אימון גופני, זאת בעוד כי התרגילים השכיחים ביותר לביצוע הם בעיקר תרגילים שעובדים על הזרועות ועל פלג הגוף העליון שכן, בדרך כלל נהוג לעבוד על פלג הגוף התחתון על ידי שימוש במכונות או במוט.

 

  • משקולות משושה – משקולות משושה הן סוג נפוץ מאוד של משקולות יד, אותו ניתן למצוא במרבית חדרי הכושר בכל רחבי הארץ. בדרך כלל, משקולות אלו יגיעו במגוון רחב מאוד של משקלים, החל מקילו ועד 50 או אפילו 60 קילוגרמים, כאשר הדבר תלוי בחדר הכושר ובמשקלי העבודה אותם ההנהלה בחרה לספק לקהל המתאמנים.

 

איפה קונים משקולות?

בעוד כי קיימים מספר היבטים חשובים באשר לבחירה הנכונה של משקולות, חשוב מאוד לציין כי המקום ממנו תרכשו את המשקולות המדוברות הוא היבט חשוב לא פחות שכן, הדבר יכול להשפיע על כל הנוגע לשירות שתקבלו וכן גם לאחריות שתקבלו ביחד עם המוצר. על כן, חשוב מאוד להדגיש כי עליכם לבחור מקום איכותי, מקצועי ואמין שתוכלו להיות בטוחים בעת הרכישה ממנו כי תקבלו משקולות יד איכותיות ונוחות לאימון וכן גם אחריות שתבטיח לכם כי תקבלו שירות בלתי מתפשר על המוצר במידה ותזדקקו לו. ובכן, בעת בה מדובר על מקומות מקצועיים שכאלו – אין ספק כי רשת "ספורט סטוק" תהיה בראש הרשימה שכן, מדובר על רשת שמציעה מזה שנים מגוון רחב מאוד של מוצרי ספורט איכותיים להפליא לכל לקוחותיה. על כן, במידה ואתם מחפשים אחר מקום מומלץ לרכוש בו משקולות ספורט – פנו בהקדם אל הצוות המקצועי של "ספורט סטוק".