מדבקת סלים פאץ

תוכן עניינים

מדבקות סלים פאץ' משתייכת לסדרת המוצרים שעם הדבקתם לגוף, משחררים חומרים מסוימים. מדבקת סלים פאץ משחררת חומרים טבעיים אשר גורמים להפחתה בתחושת הרעב, דבר אשר תורם באופן משמעותי להורדת החשק לפחמימות ומתוקים. במאמר זה נרחיב בפניכם את כל שיש לדעת אודות מדבקת סלים פאץ – מדבקת הרזייה. התחילו לקרוא

לא מוותרים עליה – מדבקת סלים פאץ

בשנים האחרונות, אחד הלהיטים בתחום הירידה במשקל הוא מדבקת הסלים פאץ'. מדבקות אלו מיועדות לנשים וגברים אשר מעונייניםמדבקת סלים פאץ על הגוף יתחיל תהליך של ספיגת החומר על המדבקה בעור להרזות ועד היום נעשה בהם שימוש במדינות רבות ברחבי העולם. אחד היתרונות של מדבקות אלה וזאת מלבד התוצאה הוא העובדה שזהו אמצעי חיצוני. כלומר שלא צריך לצרוך אמצעי זה אוראלית, אלא רק באמצעות הדבקה על הגוף.

הדגש במדבקות אלו הוא על ספיגה תת עורית, אך חשוב לדעת מראש שלא מדובר כאן על פתרון להרזיה דרסטית אלא על כלי עזר משמעותי ביותר. מדבקה זו משרתת זה שנים כמות ענק של אנשים בכל רחבי העולם. למרות זאת, חשוב לקחת בחשבון שמדובר על כלי עזר ולכן תצטרכו לאכול בריא ומאוזן על מנת לשמור על המשקל הקיים או להרזות.

דבר נוסף וחשוב אותו יש לדעת אודות מדבקות ההרזיה הוא שמדבקות אלו עושות שימוש בטכנולוגיה רפואית חדשנית שעיקרה ספיגה תת עורית (TransDermal Technology). שפרק הזמן המומלץ לשימוש במדבקות אלו הוא שלושה חודשים. הפסקה של חודש ולאחר מכן ניתן להשתמש בהן שוב ל- 3 חודשים נוספים.

כל היתרונות במדבקה אחת קטנה – SLIM PATCH

  • דיכוי התיאבון – מדבקה זו מדכאת את התיאבון ובכך מפחיתה את החשק שלנו לנשנש כל הזמן ומפחיתה את החשק לצרוךכל היתרונות במדבקה אחת קטנה – SLIM PATCH סוכרים ופחמימות. אותם המרכיבים שהופכים את חיינו לקשים יותר ואת המשקל שלנו לגבוה יותר.
  • זירוז חילוף חומרים – מדבקה זו עוזרת בזירוז חילוף החומרים שלנו. כלומר, יש לה השפעה ניכרת על המטבוליזם שלנו.
  • טבעי וללא תופעות לוואי – היתרון השלישי הוא שמדובר על מדבקות שהמרכיבים בהם הם חומרים טבעיים בלבד ועל כן ברוב המקרים אנשים שמשתמשים בהם לא יחושו בשום תופעת לוואי. לעיתים רחוקות יש מצבים בהם יש גירוי מקומי וניתן להסיר את המדבקה ללא חשש ובשלב מוקדם של השימוש. כל החומרים במדבקה זו טבעיים צמחיים.
  • סילוק רעלים – מדבקות אלו יעזרו להגברת מחזור הדם וסילוק רעלים שהצטברו בגופכם.
  • צלוליטיס – כאשר משתמשים במדבקות אלו בדרך כלל אם האזור בו שמתם את המדבקה הוא אזור עם צלוליטיס, האזור ימתח, תאי העור באותו אזור יתחדשו ותהיה גמישות מחודשת של העור באותו אזור והתוצאה היא בדרך כלל שהצלוליטיס באותו אזור הופך שטוח יותר וזאת ללא התערבות פולשנית כלשהי.
  • ירידה מהירה ובטוחה – כיוון שלא מדובר על חומרים שעוברים במערכת העיכול שלנו, אלא חומרים אשר נספגים ישירות בדם, תהליך דיכוי התיאבון הוא מהיר יותר מאשר כמוסות הרזייה ואמצעים נוספים הנלקחים אוראלית ועוברים דרך מערכת העיכול קודם לכן. בנוסף, מדבקות אלו בטוחות ביותר.

האם המדבקה מתאימה גם לי?

מדבקה זו מתאימה לאנשים שמעוניינים לרדת במשקל ואנשים שמעוניינים לשמור על המשקל הקיים.  חשוב לדעת שגם בני נוער מגיל 16 יכולים להשתמש במדבקות אלו. באם מדובר על גילאים צעירים יותר יש לברר אל מול רופא המשפחה. יש פעמים בהן משתמשים בהן גם ככלי עזר לילדים בני עשר ומעלה הסובלים מבעיית השמנה. אם את בהיריון או מניקה מדבקה זו אינה מתאימה לך. אם בלוטת התריס שלכם אינה מתפקדת כראוי, אין להשתמש במדבקה זו ואם אתם אלרגיים או שיש לכם רגישות כלשהי ללטקס, אסור להשתמש במדבקות אלו.

איך המדבקות פועלות על הגוף?

האזורים המומלצים להדבקת מדבקות הם במקומות מוצנעים בהם אין הרבה שיער. ההדבקה תמיד תהיה על העור והמקומות המומלצים הם גב תחתון, בטן, החלק הפנימי של היד או הירך ועוד. מיד לאחר הדבקת מדבקת סלים פאץ על הגוף יתחיל תהליך של ספיגת החומר על המדבקה בעור ולאחר מכן החומר לאט לאט  ייספג במחזור הדם. בהתאם, תתחילו לחוש שבעים, שכן מדבקות אלו מדכאות אתהדבקת מדבקת סלים פאץ על הגוף יתחיל תהליך של ספיגת החומר על המדבקה בעור ולאחר מכן החומר לאט לאט  ייספג במחזור הדם התיאבון. יש להחליף את המדבקה מדי 24 שעות וכן לשנות את מקום ההדבקה מדי יום יומיים. רצוי שהמדבקות יהיו על האזור הרצוי שמונה שעות (אך אפשר גם יותר). יש אפשרות לישון עם המדבקות.

מדבקה זו תעזור לפרק את תאי השומן  וזאת באמצעות שחרור חום אשר יחדור לרקמת השומן. כתוצאה מכך סיבי הקולגן ברקמות יהפכו לחלשים יותר והשומן לאט לאט יתפרק ויתמוסס. זה יהיה השלב הראשון. באם תבחרו להמשיך ולהשתמש במדבקות אלו השלב הבא יהיה פירוק איטי של השומן לחלקיקים קטנים אשר יפורשו מהגוף דרך השתן.

מה המדבקה מכילה?

מדבקות אלו מכילות 100% חומרים טבעיים ופעילים הכוללים גם ויטמינים וצמחי מרפא. פירוט המרכיבים תמיד יופיע על חפיסת המדבקות וזאת על מנת שתוכלו להתרשם טרם קנייה ולוודא שאינכם אלרגיים לשום רכיב. חלק מהמרכיבים במדבקות אלו:

  • אבץ – (ZINC) אשר עוזר רבות בחילוף החומרים בגוף. זרעי פשתן שעוזרים בשריפת השומנים.
  • צמח גווארנה – אשר עוזר רבות בשריפת השומן בגוף ומשמש גם כמקור אנרגיה. חשוב לדעת שצמח זה מכיל כמות גבוהה של קפאין. צמח זה הוא למעשה תמצית של אצות.
  • צמח הפוקוס – חומר נוסף הוא צמח הפוקוס וסיקולוסוס אשר אמור לעזור בכל הקשור אל איזון תפקוד פעולת בלוטת התריס ולסייע בוויסות החומרים בגופכם.
  • חומצת אמינו – שתפקידה לעזור במידה רבה בתהליך שריפת השומן בגוף והפיכתו לאנרגיה.
  • HTP-5 – תפקידו של חומר זה הוא לאזן את רמת הסרוטנין במוח ועל ידי כך להרגיע את תחושת הרעב ולהוביל גם לפעולה תקינה של חילוף החומרים בגוף.

מה חשוב לבדוק טרם הרכישה?

  • מוצר מקורי – חובה לוודא שאתם אכן רוכשים מדבקת סלים פאץ' מקורית, שכן כמו לכל מוצר מוצלח, ישנם חיקויים זולים יותררוכשים מדבקת סלים פאץ' מקורית, שכן כמו לכל מוצר מוצלח, ישנם חיקויים זולים יותר  וזולים פחות. וזולים פחות. חשוב לדעת שמדבקות אלו קיבלו אישור לשימוש על ידי מנהל התרופות האמריקני.
  • רכיבים – תמיד יש לקרוא מהן הרכיבים של המוצר ולוודא שהרכיבים כוללים חומרים טבעיים שונים.
  • היבואן – יש לוודא שאותו יבואן אשר משווק את המדבקות הוא יבואן אמין ובעל מוניטין בקרב לקוחותיו. תמיד יש לוודא שאותו אתר באמצעותו אתם רוכשים את המוצר הוא אתר בו מצוין השם של החברה או בעל העסק ופרטי ההתקשרות שלו.
  • המלצות – יש לוודא שבאתר דרכו ניתן לקנות את המדבקות הוא אתר בו מופיעים רשימת ממליצים. אם באתר לא מופיעים ממליצים, ניתן לטלפן אל שירות הלקוחות ולבקש שם או טלפון של לקוח מרוצה.
  • תופעות לוואי – כמעט כל מוצר יכול לגרום לתופעות לוואי ויש אנשים שמדבקות אלו לא יתאימו להם. אם חשים אדמומיות או גירוי כלשהו במקום בו הדבקתם את המדבקה, חשוב להסיר אותה מיידית.
  • הוראות מדויקות – טרם קניית המוצר יש לוודא שהמוצר מגיע עם עלון הסברה באמצעותו תוכלו לדעת כיצד ובאיזה אזורים בגוף מומלץ להדביק את המדבקה.

לסיכום, מדבקת סלים פאץ' היא אותה מדבקה אשר מצליחה וזאת באמצעות טכנולוגיה רפואית חדשנית לחדור לעור ומשם למחזור הדם ולעזור לכל אחד ואחת שמשתמשים בה להשתלט על תיאבון בלתי נשלט, להרזות וליהנות מחילוף חומרים טוב יותר. בהצלחה!

תפריט דיאטת מאכלים דלי קלוריות