הדיאטה של אדל

תוכן עניינים

הדיאטה של אדלהדיאטה של אדל

התזונה היומית של אדל: האם הזמרת עקבה אחר דיאטת Sirtfood ?

הזמרת אדל הצטמצמה פלאים במהלך השנים האחרונות אדל אמרה: "זה היה בגלל החרדה שלי. אימון, פשוט גרם לי להרגיש טוב יותר.  זה אף פעם לא היה על ירידה במשקל, זה תמיד היה על להיות חזק ולתת לעצמי כמה שיותר זמן בכל יום בלי הטלפון שלי". הכוכבת הסבירה שהיא לא עשתה דיאטה מסוימת, ואמרה: "אם כבר אני אוכלת יותר ממה שהייתי רגילה כי אני מתאמנת כל כך קשה".  בעוד אדל דחתה את הטענות שעשתה  דיאטת Sirtfood או ניסתה "צום לסירוגין", הנה כל מה שמעריצים סקרנים צריכים לדעת על הדיאטה בעקבות הראיון החדש והעסיסי שלה אדל נראית בלתי מזוהה ממש לאחר ירידה אדירה במשקל, היא פשוט בגזרה מדהימה!

מהי דיאטת אדל? 

 Sirtfood  המכונה גם דיאטת 5:2 ,  דיאטת Sirtfood מבוססת על מחקר מדעי על סירטואינים SIRTs  קבוצה של שבעה חלבונים שנמצאים בגוף שהוכחו כמווסתת מגוון תפקודים, כמו חילוף החומרים שלנו, דלקות. ותוחלת חיים.

 תוכנית הדיאטה של ​​Sirtfood מתמקדת בהגדלת צריכת מזונות Sirtfood בריאים.

אלה כוללים את הדברים הבאים: 

  1. תפוחים 
  2. פירות הדר
  3. יין אדום
  4.  כוסמת
  5.  אגוזי מלך 
  6. שוקולד מריר
  7.  תמרי מג'הול
  8.  פטרוזיליה
  9.  צלפים 
  10. אוכמניות 
  11. תה ירוק
  12.  סויה
  13.  תותים 
  14. כורכום 
  15. שמן זית 
  16. בצל אדום
  17.  עלי קייל 

למרות שתכניות דיאטה רבות של Sirtfood מעודדות הגבלות קלוריות וצום, אולי תרצו להקל על עצמכם לדיאטה מגבילה יותר אם אינכם רגילים לכך. 

כל המתכונים בתוכנית לארוחות בוקר, צהריים וערב מתהדרים בשורה ארוכה של יתרונות בריאותיים – כך שאם אתם מעדיפים לאכול שלוש ארוחות ביום, עדיין תוכלו להכין וליהנות ממתכוני סירטפוד טעימים אלה.הדיאטה של אדל      Sirtfood   תכניות ארוחות Sirtfood ממליצות לשתות את המיץ הירוק העיקרי עד שלוש פעמים ביום  ארוחת בוקר טיפוסית עשויה להיות כוס גדולה של מיץ ירוק סופר-בריא, המכונה לעתים קרובות "מזון סירטפוד". המיץ הוא תערובת טעימה של עלים עשירים בברזל כמו קייל ורוקט וסלרי, ממותק בתפוח ירוק, מאצ'ה ורמז ללימון.המיץ הירוק הזה הוא אלטרנטיבה מצוינת למי שאוהב משקאות המכילים קפאין, במיוחד בגלל שהמאצ'ה הוא מקור עשיר בנוגדי חמצון לקפאין. לחילופין, דייסת התמרים והאגוזים הזו סופר פשוטה להכנה ועמוסה בפירות יער טעימים למי שיש לו דחף למתוק.

הדיאטה של אדל ושל עוד סלבריטיז

סלבריטאים אוהבים את דיאטת Sirtfood והם נהנים מירידה במשקל, אבל במה זה בעצם כרוך? הנה כל מה שאתה צריך לדעת על דיאטת  Sirtfood, מהמדע מאחוריה ועד רעיונות למתכונים טריים לנסות הדיאטה Sirtfood הפך כפי הנודע בשנים האחרונות כמו דיאטה של ידוענים ובהם לוריין פסקל, ג'ודי קיד ואפילו הדיווחים אדל.  אבל האם זו עוד דיאטה שמבטיחה יותר מדי, או שאם מעקב אחר תוכנית אכילת סירטפוד באמת יכולה לעזור לך להרזות ולהרגיש טוב יותר?  דיברנו עם המומחים כדי להפריד בין עובדות לבדיון ולהביא לך את כל מה שאתה צריך לדעת על דיאטת Sirtfood. מה זה סירפוד? מה שנשמע כמו חטיף שהועלה היישר מסרט מדע בדיוני, "סירטפוד" הוא למעשה מזון עשיר במפעילי סירטואין, אומר התזונאי רוב הובסון.  סירטואינים הם סוג של חלבון המגן על התאים בגופנו מפני מוות או דלקת כתוצאה ממחלה, אם כי מחקרים הראו גם שהם יכולים לעזור לווסת את חילוף החומרים שלך, להגביר את כוח השרירים ולשריפת שומן – ומכאן תגית "מזון הפלא" החדש. 

מה אפשר לאכול בדיאטת Sirtfood  ?

תופסי הכותרות של דיאטת Sirtfood הם יין אדום ושוקולד מריר, מכיוון ששניהם במקרה עשירים במפעילי סירטואין. אם כי ברור שזו לא התמונה כולה ולא תרגישו את ההשפעות על ידי שימוש במרלו משובח.

האם יש תוכנית דיאטת Sirtfood ? 

כן יש. שבוע 1: הגבל את צריכתך ל-1000 קלוריות ביום שתו שלושה מיצי סירטפוד ירוקים ביום אכלו ארוחה עשירה באוכל סירט אחד ביום. 

שבוע 2: העלה את הצריכה ל-1500 קלוריות ביום שתו שני מיצי סירטפוד ירוקים ביום אכלו שתי ארוחות עשירות באוכל סירט ביום.

 בטווח הארוך אין תוכנית מוגדרת.  הכול עניין של התאמת אורח החיים שלך כך שיכלול כמה שיותר מזונות סירטפודים, שאמורים לגרום לך להרגיש בריא יותר ואנרגטי יותר. 

מי כבר עוקב אחר דיאטת    Sirtfood  ?

לדיאטת Sirtfood כבר יש מספר גדל והולך של מעריצים מפורסמים, כולל אדל, ג'ודי קיד, לוריין פסקל וסר בן איינסלי. האם גם אתם מצטרפים למועדון המעריצים של הדיאטה המוצלחת?

מי המציא את הדיאטה של אדל?

 צמד סופרים ויועצי בריאות בשם איידן גוגינס וגלן מאטן, שהמיקוד שלהם תמיד היה באכילה בריאה ולא בירידה במשקל.  בספרם החדש  The Sirtfood Diet , בני הזוג מתארים תוכנית ארוחות הכוללת שתיית שלושה מיצי סירטפוד ירוקים ביום בליווי ארוחות מאוזנות עשירות בסירטפוד, כמו כוסמת וסרטנים מוקפצים או סלט סופר סלמון מעושן. 

האם דיאטת Sirtfood טובה עבורך ?

 רוב אומר שאחד חיובי מהדיאטה הוא שכל המזונות שאתה יכול לאכול בתוכנית טובים לך, כלומר, סביר להניח שצריכת הוויטמינים, המינרלים והמזינים הכוללת שלך תהיה גבוהה עם זאת, הוא גם מוסיף כי כל דיאטה שחותכת קבוצות מזון שלמות עלולה להיות מסוכנת. "הרעיון להפעיל את 'הגן הרזה' שלך לא ממש מגובה במחקר חזק מאוד.  דיאטת Sirtfood בסך הכל די מגבילה מבחינת מזונות וקלוריות, מה שעשוי להקשות גם על ההדבקה. אין גם ראיות המצביעות על כך שזו דרך יעילה יותר לרדת במשקל מכל דיאטה אחרת מבוקרת קלוריות".  במילים אחרות, אם אתם מנסים לרדת במשקל, למה שלא תאכלו מזונות שאתם באמת נהנים לאכול, תוך הקפדה על צריכת הקלוריות הכוללת שלכם?

למי לא כדאי לנסות את דיאטת Sirtfood  ?

רוב אומר שהוא לא ימליץ לאף אחד עם סוכרת לנסות את הדיאטה. בנוסף, הוא מוסיף שזה עשוי להיות קשה אם אתה פעיל מאוד. אם תמשיך, הוא מזהיר לצפות לתופעות לוואי כמו כאבי ראש או סחרחורת בשלב הראשון של תוכנית זו, מכיוון שהגוף שלך מסתגל לצריכת הקלוריות הנמוכה יותר.  אם אתם חושבים לנסות את דיאטת Sirtfood, אנחנו כאן כדי לתת לכם יד לעזור, עם חמישה מתכונים טעימים מהספר The Sirtfood Diet מאת איידן גוגינס וגלן מאטן. הספר מכילה תוכנית של שבעה ימים להורדת 7 ק"ג בממוצע, אם כי גם הוספת מתכוני Sirtfood לתזונה שלך יכולה לעזור, אם אתה מעדיף לנקוט בגישה רגועה יותר.

 

מיץ דיאטת סירטפוד

דרך טובה להתחיל היא עם The Sirtfood Juice – אז צירפנו את המתכון הזה כדי להתחיל אתכם כתוספת בונוס. הספר ממליץ לשתות 3 מיצים ולהוסיף ארוחה אחת ב-3 הימים הראשונים, ולאחר מכן 2 מיצים, 2 ארוחות ל-4 הבאות. מיץ ירוק של סירטפוד (מגיש 1)

 

רכיבים:

  1. 2 חופנים גדולים (75 גרם) קייל
  2. חופן גדול (30 גרם).
  3. חופן קטן מאוד (5 גרם) פטרוזיליה שטוחה
  4. חופן קטן מאוד (5 גרם) עלי לוביה (לא חובה)
  5. 2-3 גבעולים גדולים (150 גרם) סלרי ירוק, כולל העלים שלו
  6. ½ תפוח ירוק בינוני
  7. מיץ מחצי לימון
  8. ½ כפית תה ירוק מאצ'ה ברמה

הוראות:

מערבבים את הירוקים (קייל, רוקט, פטרוזיליה ולובס, אם משתמשים בו) יחד, ואז מיץ אותם. אנו מוצאים שמסחטות מיצים עשויות להיות שונות מאוד ביעילות שלהן במיץ ירקות עלים וייתכן שתצטרך למיץ מחדש את השאריות לפני שתמשיך למרכיבים האחרים. המטרה היא להגיע לכ-50 מ"ל של מיץ מהירוקים.עכשיו מיץ את הסלרי והתפוח. אתה יכול לקלף את הלימון ולהכניס אותו גם דרך המסחטה, אבל אנחנו מוצאים שהרבה יותר קל פשוט לסחוט את הלימון ביד לתוך המיץ. בשלב זה, אתה אמור לקבל בסביבות 250 מ"ל של מיץ בסך הכל, אולי מעט יותר. רק כשהמיץ מוכן ומוכן להגשה אתה מוסיף את התה הירוק מאצ'ה. מוזגים כמות קטנה מהמיץ לכוס, ואז מוסיפים את המאצ'ה ומערבבים במרץ עם מזלג או כפית. אנו משתמשים במאצ'ה רק בשני המשקאות הראשונים של היום מכיוון שהוא מכיל כמויות מתונות של קפאין (אותה תוכן כמו כוס תה רגילה). עבור אנשים שלא רגילים לזה, זה עלול להשאיר אותם ערים אם שותים מאוחר. ברגע שהמאצ'ה מומסת מוסיפים את שארית המיץ.

ערבוב אחרון, ואז המיץ שלך מוכן לשתייה. אתם מוזמנים למלא במים רגילים, לפי הטעם.

 

סירט מוזלי 

דיאטת סירטפוד סירט מוזלי 

אם אתה רוצה להכין את זה בכמויות גדולות או להכין את זה ערב קודם, פשוט שלבו את החומרים היבשים ואחסנו אותו בכלי אטום. כל מה שצריך לעשות למחרת זה להוסיף את התותים והיוגורט וזה בסדר.

רכיבים:

  1. 20 גרם פתיתי כוסמת
  2. 10 גרם פחזניות כוסמת
  3. 15 גרם פתיתי קוקוס או קוקוס מיובש
  4. 40 גרם תמרים מדג'ול, מגולענים וקצוצים
  5. 15 גרם אגוזי מלך, קצוצים
  6. 10 גרם קוביות קקאו
  7. 100 גרם תותים, קלופים וקצוצים
  8. 100 גרם יוגורט יווני רגיל (או חלופה טבעונית, כגון יוגורט סויה או קוקוס)

הוראות:

מערבבים את כל המרכיבים שלעיל יחד (להשאיר את התותים והיוגורט אם לא מגישים מיד).

מה כלול בתפריט דיאטה דלת פחמימות