הבחירה של אוהבי הכלבים בנתניה

תוכן עניינים

היכן מומלץ לקנות אוכל לחיות בנתניה? כיצד בוחרים את המזון המתאים ביותר לכלב? האם יש מזון איכותי שכולל בתוכו את כל מה שהכלב צריך?

מי שאוהב את הכלב שלו רוצה את הטוב ביותר עברו, ואין כמו מזון איכותי כדי להפוך כלב לשמח. אך לא מדובר רק על טעם, שהוא אמנם חשוב מאוד, אלא גם על הבריאות של הכלב. אנו נסייע לך להבין מהו מזון איכותי, מהם המרכיבים שהוא חייב להכיל, וכיצד מתאימים את המזון לכלב. כך, בחירת המזון בעת ביקור בתוך אתר חנות חיות בנתניה יהיה קל יותר ומתוך ידע אישי על איכות המזון.

 

כיצד אדע איזה מזון מתאים לכלב שלי?

לכל כלב יש להתאים את המזון באופן מדויק. כך למשל, יש מזונות שמתאימים לכלבים בוגרים מעל גיל שנה או שנתיים, ויש מזונות המתאימים לגורים. מזונות הגורים עשירים יותר ומתאימים כמו שפורמולה לתינוק מתאימה עבורו ועבור התפתחותו החשובה בשנים הראשונות לחייו. בנוסף, ישנם מזונות המתאימים לכלבים הסובלים מבעיות רפואיות שונות בהמלצת וטרינר, ומזונות המותאמים לכלבים הסובלים מאלרגיות.

יש לא מעט חברות מומלצות לרכישת מזון גורים ובהם taste of the wild, רויאל קנין, פרו-פלאן ועוד. בנוסף, יש להימנע ממתן אוכל ביתי לכלבים, מאכלים של בעלי חיים אחרים ויש להקפיד על כמויות נכונות של מזון ושמירה על טריות המזון תוך סגירה מהודקת של השקית.

 

יש מרכיבים שהמזון חייב להכיל?

מזון כלבים איכותי חייב להכיל מרכיבי בשר או דגים כמרכיב עיקרי, לאחר מכן הוא צריך להכיל מזונות העשירים בחלבון. כמו כן, מזון איכותי יכול לכלול גם תוספי מזון שונים, מינרלים וויטמינים. יש לשים לב גם איזה מרכיבים נמצאים בראש הרשימה, כאשר רצוי שהמרכיב הראשון יהיה בשר או דגים.

 

ומה לגבי המחיר?

ככל שמחיר האוכל יהיה זול יותר, כך הוא בדרך כלל יהיה פחות איכותי. עם זאת, אנימל שופ מציעה את המותגים המובילים והמזון האיכותי במחירים טובים במיוחד ובמשלוחים מהירים. חיפשת חנות חיות בנתניה? אנימל שופ היא הכתובת עבורך, כדאי כבר עכשיו להיכנס לאתר ולהזמין!