דיאטה ללא פחמימות תפריט

תוכן עניינים

אטקינס 40: תוכנית דיאטה דלת פחמימות קלה ויעילה אטקינס 40 היא תוכנית דיאטה דלת פחמימות קלה המבוססת על בקרת מנות ואכילת 40 גרם פחמימות נטו ליום. אם יש לך פחות מ-40 קילו לרדת, את בהריון או מניקה, או רוצה מגוון רחב יותר של אפשרויות מזון מהיום הראשון של הדיאטה שלך, אטקינס 40 יכול להתאים לך. עם אטקינס 40 תוכלו ליהנות ממגוון של אוכל כי אתה לבחירה. מחלבון וירקות ועד פסטה ותפוחי אדמה, יש רשימה נרחבת של מזון לתכנון הארוחות שלך תוך כדי ירידה במשקל ותחושת סיפוק.

כיצד פועלת תוכנית הדיאטה של אטקינס 40 ?

התחל את תוכנית אטקינס 40 על ידי אכילת 40 גרם של פחמימות נטו, 4 עד 6 אונקיות חלבון ו-2 עד 4 מנות שומן ליום. כאשר אתה מתקרב ליעדי הירידה במשקל שלך, התחל להגדיל את מנת הפחמימות שלך. על ידי מתן אפשרויות אכילה גמישות ומגוון אפשרויות מזון, קל לעקוב אחריו וקל לרדת במשקל באטקינס 40 מהיום הראשון. הפחמימות היומיות שלך יכולות להגיע מכל קבוצות המזון ואתה יכול לבחור לאכול כל דבר מרשימת המזונות המקובלים למטה. עם אטקינס, יש לך הזדמנות להתאים אישית את תוכנית הדיאטה שלך כדי להשיג את יעדי הירידה במשקל שלך תוך זמן קצר.

50 מתכוני קטו בחינם כדי להתחיל את הדיאטה דלת הפחמימות שלך

עם רעיונות לארוחת ערב, ארוחת בוקר, צמחונית ואפילו קינוח, כל מתכוני הקטו הללו הם בחינם לחלוטין, כך שתוכל להתחיל עםמה ההבדל בין דיאטת קטו לאטקינס בדיאטה דלת פחמימות הדיאטה דלת הפחמימות שלך עכשיו!

4 קטו קציצות שוודיות קציצות הקטו השוודיות הקלות הללו מהוות ארוחת ערב חלומית של ליל שבוע – אין צורך בטיול באיקאה.

14 מרכיבים 5 שלבי הכנה

500 גרם בקר טחון

ביצה 1

4 בצלי שאלוט ירוקים, פרוסים דק

1/4 כוס פטרוזיליה קונטיננטלית טרייה קצוצה דק

1 שן שום, כתושה

1 כפית פלפל אנגלי

1/4 כפית אגוז מוסקט טחון

2 כפות שמן זית כתית מעולה

80 מ"ל (1/3 כוס) מלאי נוזלי בסגנון בקר

2 כפיות חרדל דיז'ון

180 מ"ל (3/4 כוס) שמנת

600 גרם כרובית מאודה, קצוצה גס 150

גרם שעועית ירוקה טריה, מאודה

עלי פטרוזיליה קונטיננטלית טריים, קצוצים גס

שלב 1 מערבבים את בשר הבקר, הביצה, שאלוט, פטרוזיליה, שום, פלפל אנגלי ואגוז מוסקט בקערה גדולה. מתבלים היטב. מגלגלים כפות מהתערובת לכדורים. Play לְהַשְׁתִיק זמן נוכחי 0:08 / מֶשֶׁך 0:27 מסך מלא למד כיצד לקלף, לקצוץ ולכתוש שום לשימוש במתכונים.

שלב 2 מחממים את השמן במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה. מבשלים את הקציצות, הופכים לעתים קרובות, במשך 6-8הרזיה בטוחה בדיאטה דלת פחמימות דקות או עד להזהבה ופשוט מבושלות. מעבירים לצלחת.

שלב 3 מוסיפים למחבת את הציר, החרדל ו-125 מ"ל (חצי כוס) שמנת ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים במשך 5 דקות או עד שמצטמצם בחצי. מחזירים את הקציצות למחבת ומבשלים 1-2 דקות או עד שהם מתחממים.

שלב 4 מניחים את הכרובית והשמנת שנותרה במעבד מזון ומעבדים לתערובת חלקה. עונה.

שלב 5 מחלקים את מחית הכרובית בין צלחות הגשה. למעלה עם השעועית, הקציצות והרוטב. עונה. מגישים מפוזרים בפטרוזיליה.

זהו מתכון אחד מיני רבים שאנו מציעים ללקוחות הדיאטה שלנו.

איך לאכול תזונה דלת פחמימות כצמחוני?

עד כמה שאנחנו אוהבים פחמימות – פסטה, לחם, דגנים, כל הדברים הטובים האלה – פחמימות לא תמיד אוהבות אותנו בחזרה. מומחים אומרים שדיאטה דלת פחמימות יכולה להיות דרך טובה לשמור על אורח חיים בריא, אבל עבור אלה עם העדפות והגבלות תזונתיות ללא בשר, מה לגבי ניסיון לשמור על תזונה צמחונית דלת פחמימות ? זה קצת יותר אתגר, אבל זה אפשרי עם קצת הדרכה. הנה איך לעקוב אחר דיאטה דלת פחמימות כצמחוני.

מהי דיאטה דלת פחמימות?

דיאטה דלת פחמימות היא כלי פופולרי המשמש לירידה וניהול משקל. בדרך כלל מקפידים על דיאטות דלות פחמימות כדי לעזור לך לרדת במשקל. אֵיך? ובכן, כשאתה מוציא פחמימות מהתזונה היומית שלך, זה עוזר להפחית את רמות האינסולין והגלוקוז בדם – וזה עוזר לך להפסיק לאגור שומן בגוף

החדשות הטובות הן שתזונה דלת פחמימות אינה כרוכה בספירת קלוריות , שיטה שנוטה לגרום לאנשים להרגיש מקופחים

בדיאטה דלת פחמימות, אתה עדיין יכול למלא חלבון ושומנים בריאים, שיכולים להיות משביעים מאוד

אפשר לקבל פחמימות עשירות בסיבים עם אינדקס גליקמי נמוך יותר – כמו שיבולת שועל, שעועית ולחם מדגנים מלאים – שכן יש להם פחות השפעה משמעותית על רמות הגלוקוז שלנו.

דיאטה דלת פחמימות יכולה להיות מועילה כדי לסייע בשליטה על רמות הסוכר בדם. כאשר רמות הסוכר בדם שלך יציבות יותר, האנרגיה שלך משתפרת, אתה ישן טוב יותר ואתה מרגיש טוב יותר

זוהי התמיכה הבסיסית עבור הגוף שלך בכל כך הרבה רמות, כולל עור בריא, הורמונים ותפקוד איברים

עליכם לעקוב באופן רציף אחר רמות החלבון שלכם מכיוון שלא תקבלו חומרים מזינים מסוימים מבשר. אבל חוץ מזה, אתה מוכן ללכת. שאל ממליצה בחום לא להעלים לחלוטין פחמימות מהתזונה שלך.

פחמימות ממלאות תפקיד חשוב בגופנו, ואם נגזור אותן לחלוטין, סביר יותר שנאכל אותן יותר מדי מאוחר יותר

בחירת דגנים מלאים במקום פחמימות מזוקקות, צפייה בגדלים של מנות, וניסיון לפזר מנות פחמימות באופן שווה ועקבי לאורך היום כדי לקדם בקרת גלוקוז טובה יותר בדם

קחו בחשבון שכל צמח (פרי, ירק, קטניות, דגן, אגוז, זרע וכו') הוא פחמימה במידה מסוימת (עם כמה אי הכללות כמו קוקוס ואבוקדו). לפעמים, חיתוך פחמימות נמוך מדי יכול להוביל לחוסרים וחוסר איזון. אנשים יכולים להבחין בתסמינים כמו דילול שיער, שבירת ציפורניים, ערפל מוחי, עייפות, חולשה, חוסר איזון הורמונלי ועוד.

אוהבים מוצרי חלב?

גבינה דלת שומן

חבילות הגבינה הצוחקת דלות שומן וקלוריות אבל עדיין משביעות (והזכרנו שהן גם מספקות אגרוף של סידן?) הן מגיעות בטעמים שונים שאפשר למרוח על פירות, ירקות או עוגות אורז

גבינת קוטג

אפשר להוסיף פירות ואגוזים או לערבב בשייק לתוספת חלבון לארוחת בוקר או חטיף . למקרה שלא ידעתם, גבינת קוטג' היא מקור מצוין לחלבון, סידן וויטמין B12

פשוט תבחרו בגרסה דלת שומן אם אפשר.

אגוז זה הוא בחירה טובה מכיוון שהוא עשיר בחלבון, סיבים ושומן בריא ללב. יתר על כן, שקדים הם חטיף נהדר בדרכים (פשוט נסו לבחור ללא מלח). עם זאת, "חשוב לשים לב לגודל המנה מכיוון שהם עשירים בשומן", היא מציינת.

פחמימות: 7 גרם ל-1/4 כוס

זרעי צ'יה

זרעי צ'יה יכולים לשמש כתוספת עשירה בחלבון ובסיבים תזונתיים בסלטים, בשייקים, ביוגורט ובגבינת קוטג'.

בנוסף, הם הגבוהים נמצאים אומגה 3 חומצות שומן, אשר מסייעים להפחית את הדלקת בגוף ולהפחית את הסיכון למחלות לב וכלי דם

ראוי לציין: הם מכילים כחמישה גרם סיבים לכף, כך שטכנית הפחמימות נטו שלך נמוכות למנה.

פחמימות: 5 גרם לכף

גרגירי חומוס

חומוס (המכונה גם ממה עשוי חומוס) עשיר במקצת בפחמימות אך הוא גם עשיר בסיבים. "אלה הם במקרה מקור חלבון טוב לצמחונים

אם אתה מודע לגודל המנה, חומוס הוא התוספת המושלמת לכל ארוחה בצורה שלמה או מרוחה

פחמימות: כ-27 גרם ל-1/2 כוס

ירקות לא עמילניים כמו קייל ותרד הם מה שאני אוהב לכנות מזונות 'טובים עבור הכסף'

זה אומר שאתה יכול למלא אותם מבלי לצרוך שפע של קלוריות, והם עשירים בסיבים אז הם שומרים אותך שבע בין הארוחות." בנוסף, ירקות אלה מכילים ויטמינים חשובים כמו C, A ו-K, בתוספת ברזל.

פחמימות: פחות מגרם אחד לכל 1/2 כוס

חציל

הירק הטעים הזה מכיל מגוון של ויטמינים ומינרלים כמו חומצה פולית, אשלגן וויטמינים C ו-K (בנוסף, הרבה סיבים). השתמש בו במקום בשר למנה העיקרית שלך מכיוון שהוא ממלא בשפע.

פחמימות: 5 גרם ל-1/2 כוס

ביצים

ביצים מצוינות לתזונה צמחונית דלת פחמימות מכיוון שהן עשירות בחלבון ומכילות שומנים בריאים (ושומרות על שובע זמן רב יותרמדוע יש להימנע מפחמימות בדיאטה בשל החלבון הרב שלהן). נקודות בונוס: הם קלים להכנה ותוכלו להימנע ממונוטוניות על ידי בישולם בדרכים שונות

אתה יכול גם להסיר את החלמון אם אתה צופה ברמות הכולסטרול

פחמימות: פחות מ-1 גרם לביצה

טופו

טופו הוא מקור נהדר לחלבון עבור אנשים שאינם אוכלי בשר, והוא כל כך תכליתי שניתן להשתמש בו במנות שונות. הוא דל בקלוריות ושומן ועשיר בברזל וסידן.

פחמימות: 5 גרם לכוס

אבוקדו

אם אתם בעניין של אבוקדו, הנה החדשות הטובות: הוא מכיל שומנים בריאים העשירים בחומצות שומן חד בלתי רוויות וחומרי תזונה חשובים, כולל חומצה פולית, ויטמינים C ו-K ואשלגן. הם עשירים בסיבים, שומרים על שובע ועוזרים לווסת את רמות הגלוקוז בדם

אכלו אותם לבד, כממרח או כמטבל, זה פשוט טעים ובריא!

פחמימות: כ-9 גרם ל-1/2 אבוקדו

 

דיאטה ילנה מלישבה