באופן הזה פיזיותרפיסטית רצפת אגן עומדת לעזור לכם לחזור לשגרת חיים תקינה

תוכן עניינים

בריחת שתן ידועה כאחת הבעיות הנפוצות ביותר בעולם, אולם במקביל היא גם אחת הבעיות הכי פחות מדוברות שיש. נשים רבות כמו גם גברים רבים מרגישים בושה גדולה על ההתמודדות שלהם עם בריחת שתן, משום שאיך לומר בעדינות – מדובר על בעיה שלא ממש נעים להודות בהתמודדות איתה. לעומת זאת, ככל שתעמיקו יותר בנושא הזה עם עצמכם ותודו בפני עצמכם שאתם מתמודדים עם בעיה שצריך לפתור – כך יהיה לכם קל יותר למצוא את הפתרון הזה. היום נספר לכם איך פיזיותרפיסטית רצפת אגן עומדת לעזור לכם לחזור לשגרת חיים תקינה, לסייע לכם להיפטר מהבושה ולשים את עצמכם במרכז.

פיזיותרפיסטית רצפת אגן – הבושה נשארת מחוץ לחדר

בתור התחלה נספר שהדבר החשוב ביותר הוא להשאיר את הבושה בחוץ, ולאזור אומץ כדי לתאם פגישה עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן. מדובר כאן על אשת מקצוע שמסייעת לעשרות אנשים לחזור לשגרת חיים תקינה ונהדרת, ולכן ניתן להתנהל איתה בצורה מאוד שקופה, פתוחה וכנה. ככל שתחשפו בפני פיזיותרפיסטית רצפת אגן יותר פרטים ותנהלו מולה שיח שקוף יותר, כך היא תוכל לסייע לכם בצורה מהירה יותר.

מה קורה בעזרת פיזיותרפיסטית רצפת אגן?

בתור שלב ראשון תמפה פיזיותרפיסטית רצפת אגן את המצב שלכם, ותנסה להבין ביחד איתכם מדוע בריחת השתן התדפקה גם על דלתכם. לפעמים יהיו אלו סיבות של גיל מתקדם, ופעמים בריחת שתן תהיה קשורה דווקא בבעיות רפואיות שונות, אי הקפדה על אורח חיים ספורטיבי שגורם להיחלשות שרירי רצפת האגן ועוד.

לאחר המיפוי הראשוני הזה, ניתן יהיה להתחיל למצוא פתרון למצב. פיזיותרפיסטית רצפת אגן תלמד אתכם מגוון רחב מאוד של תרגילים שונים שיסייעו לכם לחזק בחזרה את שרירי רצפת האגן, ולאפשר להם למלא את תפקידם נאמנה מבלי לאפשר לשתן שלכם לברוח ללא כל שליטה.

ליווי של פיזיותרפיסטית רצפת אגן לאורך הדרך

בנוסף לתרגילים הללו, תוכלו ליהנות מהליווי הצמוד של פיזיותרפיסטית רצפת אגן עד לרגע שבו בריחת השתן תגיע אל סיומה. תוכלו תמיד לשתף אותה בתסכולים שעולים מן התהליך, וכמובן לספר לה על ההצלחות הקטנות שבדרך – תרגול עצמאי, תחושת מסוגלות ועוד.

זה הזמן לשים את הבושה בצד ולהתרכז במה שיעשה לכם טוב, ולהתמודד עם בריחת שתן כמו שצריך. פנו לפיזיותרפיסטית רצפת אגן שתוכל לסייע לכם ולהוביל אתכם למסלול חיים מאפשר, שאינו גורם לכם בושה בשום אופן.