דיאטה מהירה לשבוע

תוכן עניינים

תוכנית הדיאטה 5:2: תכניות ארוחות מלאות למשך 7 ימים – דיאטה מהירה לשבוע

תוכנית הארוחות שלנו בדיאטת 5:2 מעניקה לך תפריט יומי טעים ובריא ליומיים של צום ו-5 ימים ללא צום. כמו גם ארוחות דלות מאוד בקלוריות לימי צום, 5:2 זה נותן לך תפריט שבועי שלם.
אז אתה מקבל מושג טוב על מה אתה יכול לאכול בימים לא צום מבלי לפגוע בירידה במשקל שלך.

איך עובדת התוכנית 5:2 בכל שבוע אתה אוכל כרגיל במשך 5 ימים ועוד יומיים צום בימים רגילים כדאי להקפיד על מספר הקלוריות הנדרש כדי לשמור על המשקל בימי צום אכלו רק רבע מקלוריות התחזוקה היומיות שלכם. עבור רוב האנשים, ימי הצום יהיו בסביבות 500 עד 800 קלוריות.

(בעיקר הסכום הנמוך יותר לנשים ולכיוון הגבוה יותר לגברים.) הצום יכול להיות בכל יומיים שתבחר, עם זאת, רוב האנשים מוצאים שעדיף לא לצום בימים רצופים.

כמה קלוריות אתה יכול לאכול?

תוכנית   5:2 נוצרה כדי לאפשר מספיק קלוריות לכלול חטיפים, משקאות ופינוקים – במיוחד בימים לא צום. כמה קלוריות אתה יכול לאכול יהיה תלוי במספר הקלוריות שאתה צריך כדי לשמור על המשקל הנוכחי שלך – קלוריות התחזוקה שלך. אתה יכול לקחת ניסיון חינם בכלי   לאומדן מדויק של קלוריות התחזוקה שלך, הם מוצגים ביומן המזון. (יש לך גם את דוח היסטוריית הקלוריות,איך לרדת במשקל בדיאטה מהירה שמקל על איזון קלוריות במשך שבוע.) זה פשוט וואו.
תכניות אכילה לא-צומיות מספקות בסביבות 1600 קלוריות.
אם קלוריות התחזוקה שלך גבוהות מזה, אתה יכול להוסיף משקאות וחטיפים ו/או להגדיל את מנות הארוחה. ימים מהירים מאפשרים 500 קלוריות ליום

. לעוד 5 אפשרויות לארוחה מהירה ביום יומיים, עיין במתכוני 5:2 שלנו .

כמה אפשר לרדת במשקל?

דיאטה 5:2 היא לא המהירה ביותר לירידה במשקל. הדיאטה יוצרת גירעון שבועי של בסביבות 3000 קלוריות, אז אתה יכול לצפות לרדת קצת מתחת לקילוגרם בשבוע – בתנאי שלא תעבור OTT בימי החג שלך!

תזונה מבוקרת ותזונה בריאה

אנו ממליצים לנהל יומן מזון ולצפות בקלוריות שלך בימים לא צום כדי לוודא שזה לא יקרה, לפחות מלכתחילה. המחקרים עד כה היו קצרים למדי (3-12 שבועות) והתוצאות מראות ירידה ממוצעת במשקל של 4-8% במהלך תקופה זו.

עם זאת, אם הדיאטה מתאימה לך, ייתכן שיהיה קל יותר להמשיך לטווח ארוך יותר מאשר דיאטות מגבילות יותר על בסיס יומיומי.

הדיאטה המהירה- בדיוק בשבילכם!


דיאטה מהירה לשבוע – הדיאטה המהירה היא תוכנית דלת קלוריות שמטרתה לעזור לעוקבים לרדת במשקל – במיוחד שומן – ולהפחית את הסיכון שלהם לשלל מחלות כרוניות על ידי הגבלה חמורה של קלוריות יומיים בשבוע. התוכנית – שנוצרה על ידי מייקל מוסלי, עיתונאי שהוכשר כרופא בבית החולים המלכותי החופשי בלונדון, ומימי ספנסר, עיתונאית וסופרת – משקפת דפוס אכילה המכונה לעתים קרובות דיאטת 5:2: אתה אוכל כרגיל במשך חמישה ימים בשבוע וצמצם את הקלוריות שלך לכ-25% מהצריכה הרגילה בשני ימים לא רצופים בשבוע. גברים צורכים רק 600 קלוריות בשני ימי הצום השבועיים שלהם, בעוד שנשים מוגבלותתזונה מותאמת לבריאות במהלך דיאטה מהירה ל-500 קלוריות. יש להוציא את הקלוריות הללו בחוכמה על מזונות עתירי חלבון, כגון עוף ללא עור, אגוזים וקטניות, כמו גם פירות וירקות עם עומס גליקמי נמוך כמו תותים וגזר.

בחמשת הימים האחרים של השבוע, אין מכסה קלורית, ושום מזון אינו אסור. החופש הזה הוא לא רשות להשתולל ולפצות על שני ימי הצום שלך, אבל זה אומר שאתה לא צריך להרגיש אשמה על אכילת פרוסת עוגה. מומחי חדשות של ארה"ב מעריכים את הדיאטה המהירה בצורה גרועה בכל הדירוגים, בעיקר בשל אופיה שקשה לעקוב אחריה וסיכונים בריאותיים באוכלוסיות מסוימות.

דיאטה דלת קלוריות דיאטות אלו מספקות הרבה פחות קלוריות ממה שמומלץ בדרך כלל, מה שמוביל לירידה במשקל.

דיאטה מהירה לשבוע: האם הדיאטה המהירה תעזור לך לרדת במשקל?

סביר להניח שתרד במשקל בדיאטה המהירה מכיוון שתצרוך פחות קלוריות באופן משמעותי ממה שהיית רגיל ביומיים בשבוע. אם תתמיד בתוכנית, תרד במשקל בהתמדה. ומכיוון ששני ימי הצום אינם רצופים ומאפשרים לפחות אכילה מסוימת , מחברי הדיאטה מצאו שאנשים בדרך כלל אינם בולעים ואוכלים יותר מדי בימים שאינם בצום.

דיאטה מהירה קלה לביצוע – בחמישה ימים בשבוע, כשזו בכלל לא דיאטה. עם זאת, קיצוץ דרסטי בקלוריות בימי הצום, זה יהיה אתגר. דיאטה מהירה לשבוע, יכוה להיות בדיוק בשבילך.

הדיאטה המהירה די נוחה: ההגדרה המינימליסטית של הדיאטה המהירה הופכת אותה נוחה למדי, בהתחשב בכך שאתה יכול לספור קלוריות ולרסן את עצמך. אי הנוחות הגדולה ביותר היא כנראה הנחת היסוד של הדיאטה – התעלמות מרעב וצריכת מעט קלוריות ביומיים בשבוע.

סביר להניח שתהיי רעבה יומיים בשבוע בדיאטה המהירהמומחי תזונה מדגישים את חשיבות השובע, תחושת הסיפוק שנמאס לך, מה שלא אמורה להוות בעיה כשאתה לא בצום. עם זאת, יש סיכוי טוב שלפחות לקראת תחילת הדיאטה לא תרגישו שבעים במיוחד בימי צום.

הטעם תלוי בך בדיאטה המהירהאתה מכין הכל, אז אם משהו לא טעים, אתה יודע את מי להאשים.

כמה צריך להתאמן בדיאטה המהירה?

לא צריך! אבל תמיד כדאי!

הדיאטה המהירה היא רק דפוס אכילה, אבל זה לא אומר שאתה לא צריך להתאמן. למעשה, להיות בפעילות הגופנית מוריד את הסיכון של מחלות לב ו סוכרת , עוזר במשקל ולשמור ומגביר את רמת האנרגיה שלך. רוב המומחים מציעים לבצע לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בעצימות בינונית – כמו הליכה מהירה – רוב או כל ימות השבוע.

הדיאטה המהירה מדורגת גבוהה כי יש המון אנשים שרוצים לרדת הרבה בזמן קצר.

לרדת במשקל ולתכנת מחדש את הגוף תוכנית מבוססת מדעית לירידה במשקל ושיפור רמת הסוכר בדם זוהי דרך חיים, לא רק למי שנמצא בסיכון הגבוה ביותר למחלה כרונית, אלא לכל מי שנאבק במשקלו ורוצה להחזיר לעצמו את השליטה בבריאותו.

הדיאטה לסירוגין מאפשרת לך לאכול ולצום באותו היום

המחזורים החלופיים של צום ואכילה עוזרים לכאורה בירידה במשקל. אבל מה לגבי קצב חילוף החומרים המתרופף כתוצאה מהצום?

שיטת דיאטה פופולרית יותר ויותר, צום לסירוגין כולל מחזורים חלופיים של צום ואכילה. דרך מוכחת לגרום לירידה במשקל, ישנןמהי דיאטה מהירה ותוך כמה זמן יורדים במשקל דרכים שונות לבצע את הדיאטה. הדיאטה מחייבת אותך לצום בין 16 ל-24 שעות, מה שיכול גם להוביל לקצב חילוף חומרים איטי יותר.

השיטה הקלה ביותר לצום לסירוגין היא שיטת 16/8, המחייבת להגביל את זמן האכילה ל-8 שעות ביום ולצום ב-16 השעות הנותרות. לדוגמה, אתה יכול לדלג על ארוחת הבוקר או לאכול את הארוחה הראשונה שלך בצהריים ואת הארוחה האחרונה ב-20:00. בתקופת הצום, אסור לך לאכול מזון מוצק, אבל אתה יכול לקבל מים, קפה, תה או כל מזון דל קלוריות.

צום לסירוגין פירושו שאתה לא אוכל במשך תקופה מסוימת בכל יום או שבוע. כמה גישות פופולריות לצום לסירוגין כוללות:

צום יום חלופי. אכלו תזונה רגילה יום אחד או מהר לחלוטין או שתאכלו ארוחה אחת קטנה (פחות מ-500 קלוריות) למחרת.

צום 5:2. אכלו תזונה רגילה חמישה ימים בשבוע וצום יומיים בשבוע.

צום יומי מוגבל בזמן. אכלו כרגיל אבל רק בתוך חלון של שמונה שעות בכל יום.

לדוגמה, דלגו על ארוחת הבוקר אך אכלו ארוחת צהריים בסביבות הצהריים וערב עד 20:00

איך להוריד כרס