איך לרדת 5 קילו בשבוע?

יש לכם אירוע? חתונה? צריכים להיכנס לחליפה או לשמלה?
נזכרתם רק עכשיו? האירוע לא יחכה לכם! צריכים לרדת 5 קילו בשבוע? כדי להגיע לאירוע הגזרה הנחשקת עליכן להבין את הכתוב בפסקאות הבאות, רק כך תוכלו להביו באמת איך לרדת 5 קילו בשבוע.

(ביום רביעי, 10 בנובמבר, 2021) – זה היה הפרק הנצפה ביותר בהיסטוריה של Shark Tank כאשר האחיות אנה וסמנתה מרטין ניצחוכל הפרטים על הרזיה מהירה של 5 קג לשבוע בפאנל של Shark Tank.

נועדת השופטים החליטה אי פעם פה אחד להשקיע כל אחת מיליוני דולרים בחברה פוטנציאלית.

לאחר רכישת נתח מדהים של 25% בחברה של האחיות, פאנל Shark Tank הדריך את הזוג באופן אישי וסייע להם לעבור מיתוג מחדש ואריזה מחדש של מוצר הפלא שלהם.
השופטים, כשהם מגדירים את התגלית שלהם כ"הצעד הגדול ביותר קדימה בהיסטוריה של הירידה במשקל", מיהרו להציע את הכסף שהרוויחו קשה כדי לתמוך בזוג היזמים.

"היינו בהלם. הכי קיווינו לו היה עצה… אפילו לא היינו בטוחים שנצליח להשיג משקיעים כלשהם", הסבירה סמנתה.

ירידה של 5 קילו בשבוע תוכנית ארוחות: האם זה באמת יכול לעזור לך להגיע ליעדי הירידה במשקל תוך 7 ימים?

תיקון מהיר לדיאטה, מושלם לחזרה מהירה לגזרה, המשפט הזה בטח נשמע לכם מוכר: "אני רוצה תוכנית ארוחה להורדה במשקל כדי לרדת 5 קילו בשבוע".

אולי אתה כבר יודע שזה לא כל כך קל למצוא דיאטה שתספק לך תוצאות כאלה בצורה בריאה. לא קל, אבל לא בלתי אפשרי, במיוחד אם אתם מנסים להרזות לפני אירוע כלשהו ולא מתכננים להתמיד בדיאטה הזו לאורך זמן. כמובן, ישנן מאות תכניות דיאטה שמבטיחות לך תוצאות טובות עוד יותר, למשל 10 ק"ג ב-10 ימים . נשמע מפתה? אז מה לגבי 10 ק"ג ב-7 ימים ? 5 ק"ג  ב- 7 ימים ?

יש אפילו תכנית ארוחות שמתיימרת לעזור לך לרדת 10 קילו ב-4 ימים . אם אינך חדש בעולם הדיאטה, אתה יודע שכל ההבטחות הללו ריקות, או שלא ניתן לקיים אותן בצורה בריאה או שלא ניתן למלא אותן כלל. אתה תמיד צריך לתעדף את הבריאות שלך ולבחור דיאטת ירידה במשקל על סמך האופן שבו היא תשפיע על הבריאות שלך בטווח הארוך. לכן, תכניות הארוחות הטובות ביותר הן אלו שיספקו לכם את כל אבות המזון החיוניים, יפחיתו את צריכת הרכיבים הלא בריאים ויעניקו לכם תוצאות הדרגתיות ובר קיימא. דיאטות כאלה ישפרו את בריאותכם ויפחיתו את הסיכון למחלות שונות. אז האם "להוריד 5 קילו בתוכנית ארוחה בשבוע" היא אחת מהדיאטות האלה? המשך לקרוא כדי לגלות!

איך זה עובד?

איך עובדת "דיאטת איך להוריד 5 קילו בשבוע לפי תכנית ארוחות"?

השאלה העיקרית שאתה צריך לשאול קודם היא: "האם אתה יכול לרדת 5 קילו ב-7 ימים?". כדי לענות על השאלה הזו, בואו נסתכל איךדיאטת הורדת חמש קילו לשבוע בדיוק עובד תהליך שריפת השומן. הגוף שלך אוגר עודף אנרגיה בצורה של שומן. כשאתה עושה דיאטה, אתה נוטה ליצור גירעון קלורי, כלומר אתה צורך פחות קלוריות ממה שהגוף שלך צריך כדי לבצע את כל הפעילויות היומיומיות שלך ולשמור על תפקוד הגוף שלך. בגלל המחסור בקלוריות מהמזון, הגוף שלך מתחיל להשתמש באנרגיה מהשומן המופקד .כך אתה שורף יותר קלוריות ממה שאתה צורך ויורד במשקל

קצב ירידה במשקל

היבט חשוב נוסף בתהליך ההרזיה שעליכם להבין לפני שיוצאים לדיאטה הוא קצב הירידה במשקל. אתה מבין, קצב ירידה איטי מאוד במשקל ייקח הרבה זמן ועלול להשאיר אותך ללא מוטיבציה, אבל זה עדיין עדיף על ירידה מהירה מאוד במשקל. אל האחרון מגיעים בעזרת דיאטות דלות מאוד בקלוריות שעלולות ליצור גירעון קלורי קיצוני. דיאטות כאלה צריכות להירשם רק לאנשים עם מקרים חמורים של השמנת יתר על ידי מומחים ולעקוב אחריהם בפיקוח רפואי

אם אדם ממוצע יוצר גירעון קלורי דרסטי, הוא מעמיד את בריאותו בסכנה שכן ירידה מהירה במשקל עלולה להוביל לבעיות בריאותיות כגון מחסור ברכיבים תזונתיים, אבני מרה, התייבשות, חוסר איזון אלקטרוליטים, כאבי ראש, עצבנות, סחרחורת, עצירות, אובדן שרירים ועוד

לכן גרסה אופטימלית זו היא ירידה הדרגתית אך בטוחה במשקל.

כמה אפשר לרדת במשקל בשבוע?

כעת, חזרה ל"תוכנית הארוחות של 5 קילו בשבוע". האם אתה יכול לרדת 5 קילו ב-7 ימים? טכנית, כן, אבל המשקל הזה אולי לא רק שמן. אתה מבין, קילו 1 של שומן מכיל 3,500 קלוריות

אז כדי להוריד 5 קילו של שומן, תצטרך לשרוף 17,500 קלוריות בשבוע, השווים ל-2,500 קלוריות ביום, וזו בעיה כי של שני דברים. ראשית, דיאטה של ​​גבר מבוגר ממוצע מורכבת מ -2,500 קלוריות , ואישה מבוגרת צורכת 2,000 קלוריות ביום.

המשמעות היא שכדי לשרוף 2,500 קלוריות ביום, גבר מבוגר ממוצע יצטרך להתאפק מאכילה כלל, ואישה מבוגרת ממוצעת תצטרך לגווע כל היום ברעב תוך ביצוע פעילות גופנית נוספת שתשרוף 500 קלוריות נוספות. כפי שניתן לראות, זה לא רק קשה למי שהתזונה שלו מורכבת מ-3,500 קלוריות אלא גם מסוכן ביותר וכמעט בלתי אפשרי למי שהתזונה שלו היא פחות מ-2,500 קלוריות. שנית, קצב ההרזיה הבריא והבריא המומלץ הוא 1-2 פאונד (0.45-1 ק"ג בשבוע), מה שמסתכם בהפחתת צריכת האנרגיה היומית שלך ב-500-1000 קלוריות ( 17 , 6 ). לכן, המומחים לא ממליצים ליצור גירעון קלורי יומי של 2,500 קלוריות.

תזונה בריאה להורדת 5 קילו בשבוע

תוכנית ארוחות כפי שנראה לעיל, זה עלול להיות מסוכן לעקוב אחר דיאטה כדי לרדת 5 קילו בתוכנית הארוחות של שבוע אם אתה רוצה להשיג תוצאה בריאה ובת קיימא. עם זאת, יש אנשים שמוכנים לסכן את בריאותם ולהיצמד לסוג זה של תוכנית ארוחות דיאטה. אם אתה רוצה לדעת מהי הדיאטה הטובה ביותר לרדת במשקל במהירות ובבטחה, אז צום לסירוגין עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר.

המושג צום לסירוגין

צום לסירוגין אינו כמו דיאטות אחרות המגבילות קלוריות. זהו דפוס תזונתי שלא בהכרח מגביל מה וכמה אתה אוכל, אלא מתי אתה עושה את זה. הכלל העיקרי של צום לסירוגין הוא שמותר לך לצרוך מזון רק במהלך מה שנקרא "חלונות אכילה". כעת, אתם עשויים לשאול, איך צום לסירוגין קשור ל"תוכנית הארוחה של 5 קילו בשבוע"? העניין הוא שצום לסירוגין יכול לעזור לך להרזות בהצלחה מבלי לזרוע הרס בגוף.

למרות שאין הגבלות על סוגי או כמויות המזון שאתה יכול לאכול במהלך חלונות אכילה, מומלץ מאוד לדפוסי אכילה בריאים. זה יצור באופן טבעי גירעון קלורי, שיעזור לך לרדת במשקל. כמו כן, כדאי לזכור שצריכה של כל מזון בתקופת הצום אסורה בהחלט, אלא אם מדובר בסוג של צום לסירוגין המאפשר חריגים כאלה.

אם כבר מדברים על סוגים שונים של דפוס תזונה זה, ישנם רבים, והנה הפופולריים ביותר:

צום 16:8

צום 16:8 מאפשר לך לאכול במהלך חלון אכילה של 8 שעות ומחייב אותך לצום לשאר 16 שעות ביום. סוג זה של צום הוא די פופולרי ולעיתים קרובות אחריו אנשים שחדשים בצום לסירוגין. בדרך כלל הם בוחרים בחלון אכילה בין השעות 9:00-17:00, בין השעות 10:00-18:00, או בצהריים עד 20:00. מומלץ לשתות משקאות נטולי קלוריות כמו מים או קפה שחור בזמן שאתה בצום.

צום 5:2

אדם שעוקב אחר סוג זה של צום לסירוגין יכול לאכול מה שהוא אוכל בדרך כלל במשך 5 ימים בשבוע, ולצום במשך יומיים. במהלך 2 הימים הלא רצופים הללו, מותר לגברים לצרוך 600 קלוריות ביום , ולנשים 500 קלוריות , בהתאמה. אם תפחית את צריכת הקלוריות שלך במהלך חלון האכילה שלך, אתה אמור להיות מסוגל ליהנות מכמה תוצאות של ירידה במשקל.

צום יום חלופי

סוג קצת יותר מחמיר של צום לסירוגין שיכול לעזור לך להוריד כמה קילוגרמים בהצלחה הוא צום יום חלופי. זה מחייב אותך לצום כל יומיים. על פי הכללים של סוג צום זה, עליך להקפיד על התזונה הרגילה שלך למשך יום ולאחר מכן לצום למחרת.

18:6 צום לסירוגין

כללי צום מסוג זה דומים לאלו של צום לסירוגין 16:8, רק שכאן מותר לאכול בחלון של 6 שעות וצריך לצום את 18 השעות הנותרות. במהלך חלון האכילה ניתן לקבל 2 ארוחות מלאות וחטיף. אנשים שמקפידים על צום לסירוגין 18:6 בדרך כלל מדלגים על ארוחת בוקר ואוכלים ארוחת ערב מוקדמת או מדלגים על ארוחת ערב ואוכלים ארוחת צהריים מאוחרת.

 14:10 צום לסירוגין

סוג זה של צום לסירוגין הוא הטוב ביותר למתחילים, שכן חלון האכילה שלו נמשך 10 שעות, וזה די ארוך. אתה יכול לישון את רוב זמןאיך לרזות באופן בריא ומהיר הצום שלך, ולאחר מכן לאכול את הארוחה הראשונה שלך ב-7 בבוקר ואת ארוחת הערב ב-17:00, או לאכול את ארוחת הבוקר שלך ב-8-9 בבוקר וארוחת הערב ב-18-19. מומלץ גם לשמור על שתיית מים רבה. ולשתות משקאות ללא קלוריות בזמן הצום.

מה לאכול בתזונה בריאה? למרות שמבחינה טכנית אתה יכול לאכול מה שאתה רוצה במהלך חלונות האכילה שלך, אם אתה רוצה להגיע לתוצאות טובות יותר, אתה צריך להקפיד על תזונה בריאה. זה לא רק יעזור לך להגיע למשקל הרצוי אלא גם יכול לשפר משמעותית את בריאותך. להלן ההמלצות על מה לאכול בתזונה בריאה:

חלבונים

חלבון חיוני לגופך והוא אחד המרכיבים התזונתיים החשובים ביותר לירידה במשקל. זה לא רק יעזור לך לשמר את מסת השריר שלך אלא גם להאריך את תחושת השובע שלך. אתה יכול למצוא הרבה חלבון בבשרים רזים, דגים ופירות ים, מוצרי חלב , שעועית וקטניות ואגוזים.

 פחמימות מורכבות

סיבים, כמו חלבונים, יכולים לעזור לך להישאר שבע לאורך זמן.

זה גם יכול לשפר את העיכול שלך, אשר הכרחי לתפקוד תקין של הגוף שלך וירידה מוצלחת במשקל. המקורות הטובים ביותר לפחמימות מורכבות כוללים פירות וירקות, שעועית וקטניות, דגנים מלאים, אגוזים וזרעים.

שומנים בריאים

ישנם שני סוגים של שומנים: בריא ולא בריא. שומנים בריאים כוללים שומנים חד ורב בלתי רוויים. הם שומנים חיוניים שיכולים לשפר את בריאות הלב וכלי הדם שלך. אלה נמצאים לעתים קרובות בדגים שומניים, אגוזים וזרעים, אבוקדו , זיתים, שמן צמחי ואחרים.

ויטמינים ומינרלים

מיקרו-נוטריינטים הם חלק בלתי נפרד מכל תזונה מאוזנת . הם מבטיחים תפקוד תקין של הגוף שלך ויש לצרוך אותם רק בכמויות המומלצות. חוסר בויטמין או מינרל מסוים או השפע שלו עלולים לשאת השלכות שליליות. ויטמינים ומינרלים נמצאים בכל סוגי המזונות, כגון ירקות ופירות, בשר רזה, דגים ופירות ים, מוצרי חלב, שעועית וקטניות, אגוזים וזרעים. בין אם אתה מחפש פשוט להגביר את שגרת הכושר שלך, להגביר את הדיאטה שלך עם מתכונים דלי קלוריות מעוררי תיאבון, או רוצה לעשות מעשה ולהוריד משמעותית את המספר הזה בסולם שלך – אפליקציית BetterMe סיפקה אותך! שפר את הגוף שלך ושפץ את חייך איתנו!

מים

מים חיוניים לכל בן אדם. והידרציה הנכונה יכולה לא רק לשפר את הבריאות שלך אלא גם לקדם ירידה במשקל. אם תנקז כוס מים לפני הארוחה , יש פחות סיכוי שתאכלי יותר מדי. כדאי ם לשתות הרבה מים לפני, במהלך ואחרי האימון. לשתות כוס תה לא ממותק לפני השינה ודבר ראשון בבוקר זה גם רעיון טוב.

תוכן עניינים

דיאטת 16 8

הירשמו עכשיו ליעוץ מקצועי, וקבלו ליווי אישי צמוד בתהליך הדיאטה שלכם
לחצי עכשיו על אחת התמונות לקבל פרטים נוספים על דיאטת לורן

התקשרו עכשיו!