הדיאטה של ילנה מלישבה מחיר

תוכן עניינים

מעוניינים להוריד במשקל אך אין לכם זמן לבשל ואתם מוצאים את עצמכם נכנעים למאכלים קיימים אשר אינם מתאימים למטרתכם? הדיאטה של ילנה מלישבה תספק לכם את הפתרון האידיאלי לדיאטה מסודרת ותוביל אתכם לתוצאה המנצחת. איך וכמה זה עולה? התחילו לקרוא אודות הדיאטה של ילנה מלישבה מחיר ועוד.

דיאטת ילנה מלישבה – על קצה המזלג

זוהי דיאטה שהורכבה על ידי ילנה מלישבה, מומחית לרפואה פנימית כמענה לצרכים של כל אדם אשר מעוניין להרזות ללא הפרעהדיאטה שהורכבה על ידי ילנה מלישבה, מומחית לרפואה פנימית כמענה לצרכים של כל אדם אשר מעוניין להרזות בשגרת חייו. מלישבה פרסמה עד כה כ- 50 פרסומים מדעיים בתחומי הרפואה, שימשה כמרצה לרפואה באוניברסיטת מוסקבה, הופיעה בתוכניות בריאות בטלוויזיה במשך שנים רבות. משנת 2012 היא עוסקת בפיתוח וקידום דיאטת ילנה מלישבה ונחשבת ברוסיה לשם נרדף לדיאטה וגורו אורח חיים בריא.

מלישבה טוענת שדיאטה אינה קסם והתוצאה שתתקבל היא באמצעות עבודה אישית של כל אדם. היא טוענת שמוכרים לאנשים אשליות רבות בתחום ההרזיה ורבים סבורים שישנם מוצרי קסם שיכולים לגרום להם להרזות וגישה זו אינה נכונה. היא טוענת שניתן להרזות  בין 4 ל – 6 קילוגרמים בחודש הראשון לאותה דיאטה אותה היא מציעה וממליצה על הכללים הבאים המשתייכים למשנתה לגבי אורח חיים בריא:

ילנה מלישבה טוענת שהרזייה היא סוג של תהליך רפואי וככל תהליך רפואי יש להבין אותו טרם תחילת ההתמודדות איתו ורק לאחר מכן להתחיל ולהתמודד איתו.

דיאטה ילנה מלישבה – כללים לאורח חיים בריא

  • לא מוותרים על אוכל – היא נגד כל הקשור אל הרעבה עצמית וטוענת שבכדי להרזות חייבים לאכול. שכן, אם אדם יצום והגוףדיאטה ילנה מלישבה נגד כל הקשור אל הרעבה עצמית וטוענת שבכדי להרזות חייבים לאכול. יחוש שחסרים לו פחמימות וסוכרים, המוח ידרוש זאת מהגוף והבן אדם יחוש כל הזמן רעב ובסופו של דבר יאכל פחמימות.
  • הגבלה הגיונית – היא טוענת שארוחה צריכה להיות מדודה לכוס מזון. כלומר, לא צריך לאכול יותר מ – 200-300 מ"ג בארוחה, נשים עד 250 גרם, בעוד גברים עד 300 גרם.
  • חובה מים – חשוב לשתות מים (מים חשובים יותר מכל מזון שנכנס לגוף), שכן מים מספקים אותות של שובע למוח, הם עוזרים לחילוף החומרים, לעור הפנים וממלאים את הקיבה.
  • מינימום מלח ושומן – מלח גורם לספיחת נוזלים ואם לגוף לא יהיה שומן מהחי הוא ינצל את השומן של עצמו.
  • לא מדלגים על ארוחות – וזאת על מנת לא ליצור מצב של זלילת יתר משום רעב בשלב מאוחר יותר של היום.

משום שרוב האנשים אינם יכולים ליישם את הכללים האלו וזאת משום לוח זמנים עמוס או משום חוסר יכולת להיות פדנטיים לגבי דברים אלו, הדיאטה אותה מציעה ילנה מלישבה היא הפתרון לעניין. מלישבה מציעה ערכות מזון קפואות אשר ימנעו מכם להתפתות לאכול כמויות גדולות או להתחיל ולבשל. כאן כל שאתם צריכים לעשות הוא לחמם במיקרוגל ולאכול.

ערכת המזון של ילנה מלישבה – מידע

  • תוכן הערכה – הערכה כוללת 4 ארוחות לכל יום. מנה לארוחת בוקר, מנה לצהרים. מנה לערב וארוחת ביניים.דיאטת ילנה מלישיבה -יום צום – פעם השבוע יש יום צום בו ניתן לאכול רק כוסמת או אורז ולשתות מים.
  • כשרות – האוכל כשר. הארוחות בישראל מיוצרות בחברת מזון אליה מוצמד מפקח כשרות.
  • התאמה – הערכה אינה מתאימה לקהל יעד של טבעונים, צמחונים ואנשים אשר רגישים לגלוטן.
  • תוספות – ניתן להוסיף לארוחות חלב או יוגורט בבקרים וירקות טריים בצהריים ובערב. לקינוח ניתן להוסיף פרי.
  • שתייה – מומלץ לשתות עם כל ארוחה תה או קפה.
  • תדירות הזמנה – ניתן לבחור האם לקבל את הערכות פעם בשבועיים או פעם בחודש.
  • יום צום – פעם השבוע יש יום צום בו ניתן לאכול רק כוסמת או אורז ולשתות מים.
  • שליחות – הערכות מגיעות עד הבית תוך פרק זמן של עד 96 מרגע ביצוע ההזמנה.
  • הדיאטה של ילנה מלשיבה מחיר – דיאטה ל – 30 יום מוצעת בעלות של 1990 ₪ . קרי, כל ארוחה היא מקסימום 17 ₪.
  • נשים וגברים – יש הבדל בין ערכות הדיאטה לגברים לבין אלו אשר מיועדות לנשים. הערכות של הגברים גדולות יותר וזאת משום שצריכת הקלוריות של גברים גבוהה יותר והמחיר הוא בהתאם. הדיאטה של ילנה מלישבה מחיר לגברים הינו כ- 2190 ₪ .

הדיאטה של מלישבה דוגל בהרזיה באמצעות אכילה.

ילנה מלישבה מחיר – כמה הדיאטה הזו תעלה לנו?

באופן טבעי, המחירים של כל מוצרי הדיאטה ותוכניות הדיאטה מתעדכנים מעת לעת ולכן יש להתעדכן. כאמור, הערכה של הדיאטה של ילנה מלישבה כוללת ארוחות מוכנות לחימום במיקרוגל לתקופה של 28 ימים. ערכות המזון מיוצרות על ידי מפעל בישראל. בנוסף, יש אפשרות לבחור בדיאטה בגרסה הצמחונית. הערכה כוללת 24 ימים בהם תאכלו 4 ארוחות מדי יום. ארבעה ימים נוספים הם ימי צום או התנקות. בימים אלו תאכלו 4 מנות יומיות שעיקרן כוסמת או אורז. המחיר של דיאטה זו הינו 1990 ₪ לחודש. קרי, 17 ₪ לכל מנה. גברים יוסיפו עוד כ – 200 ₪.

בסיס של כל ארוחה

  • ארוחת בוקר – כל ארוחות הבוקר בערכה של הדיאטה של ילנה מבוססות על שיבולת שועל, דגנים, גרנולה, ביצים ומרכיבי מזון בריאים נוספים אשר יעניקו לכם את אותה אנרגיה הנדרשת לכל היום.
  • ארוחת צהרים – הבסיס כאן הוא חלבון בדמות בשרים, דגים, דגנים, קטניות, ירקות שורש וירקות.
  • ארוחת ערב – דומות לארוחות הצהריים, אך פחות כבדות.

מינימום שומן מן החי. יום אחד בשבוע הוא יום בו אוכלים רק סוג אחד של פחמימה ומים, כל יום יש קינוח מפנק וחשוב לשמור על סדר הארוחות ושעות הארוחות. כמו כן, אין לא אוכלים בין ארוחות.

יתרונות הדיאטה של ילנה

אין צורך לבשל, לקנות מזון או לתכנן מה לאכול מדי ארוחה. תכנית זאת אידיאלית עבור אנשים שאין להם זמן לבשל. אידיאלית לאנשיםהיתרונות של דיאטת ילנה מלישיבה שעובדים במשרה מלאה עם סדר יום עמוס. אנשים שמחפשים ארוחות מדויקות אותן ניתן לחמם תוך שניות או דקות ולאכול. אנשים שמעוניינים בתפריט מאוזן המתאים לשמירה על המשקל הקיים או תפריט אשר יעזור להם להשיל את עודף הקילוגרמים הקיים. המטרה היא לאכול נכון וללמוד כיצד לקיים אורח חיים בריא, ללא מאמץ יתר.

בדיאטה זו אנשים לא רעבים כי הם אוכלים ארבע ארוחות ביום המכילות את כל אבות המזון. לאט לאט ובהדרגה הגוף ישיל קילוגרמים, ישתנה ויתאים את עצמו לכמות המצומצמת של המזון. (שכן, הכמות של כל ארוחה קטנה). למרות כל זאת חשוב לקחת בחשבון שלוקח לגוף זמן להסתגל לכמויות הקטנות וזאת עד שנפח הקיבה מצטמצם. דבר נוסף אשר מהווה יתרון ומאפיין סוג זה של דיאטה הוא צמצום בנתרן (מלח), וכמויות שומן.

האם הדיאטה של ילנה מלישבה מתאימה לכם?

  • אם אין לכם בעיה להוציא מראש בסביבות ה – 2000 ₪ לחודש בכדי לכבוש את היעד ולהרזות.
  • אם אתם לא מעוניינים לעסוק בבישולים לאחר העבודה, בסופי שבוע ובחגים.
  • אם אתם יודעים שאתם זקוקים לאכילה מובנית בכדי להרזות או לשמור על המשקל הקיים.
  • אם יש לכם כוח רצון
  • אם אתם מעוניינים ליהנות מדיאטה בה אוכלים הכל, אך בכמויות קטנות.

כעת, כל שנותר לכם הוא להחליט מה מתאים לכם ולהתחיל. בהצלחה.

דיאטה ילנה מלישבה